این‌ بار نتفلیکس Patriot Act with Hassan Minhaj یک شوی هندی-آمریکایی را روی آنتن می‌برد

11 August 2018 - 00:00

نتفلیکس به تازگی مژده‌ی پخش یک شوی کمدی را به بینندگان خود داده است. The Patriot Act with Hassan Minhaj، در تاریخ یکشنبه ۲۸ اکتبر اولین قسمت خود را از نتفلیکس پخش خوهد کرد. تعهد بی‌سابقه نتفلیکس در ساخت ۳۲ اپیزود از این برنامه، میناژ را به اولین میزبان هندی-آمریکاییِ شوی کمدی هفتگی تبدیل می‌کند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

شوی کمدی هفتگی میناژ با تعمق و خلوص و صمیمت خاص خود، فرهنگ مدرن و چشم اندازهای سیاسی را دنبال می‌کند و مورد انتقاد طنز آمیز خود قرار می‌دهد. هر هفته میناژ با آن صدای کمدی منحصر به فردش و مهارت قصه‌گویی فوق‌العاده‌اش روی گرایش بیشتر ما برای تغییر شکل دنیای از هم پاشیده‌مان سرمایه گذاری خواهد کرد.

سال گذشته، میناژ بازدید دیوانه کننده ای برای کمدی یک ساعته‌اش از نتفلیکس داشت، به‌خصوص قسمت Hasan Minahj: Homecoming King که بخاطر آن موفق به دریافت جایزه Peabody در سال ۲۰۱۸ شد. میناژ آمریکایی نسل اولی، در نوامبر ۲۰۱۴ به عنوان خبرنگار در دیلی شو به جان استوارت (John Stewart) که آخرین سال فعالیت جان در آنجا بود ملحق شد، و تا سال بعد که ترور نوا (Trevor Noah) میزبان برنامه شد، به کار خود ادامه داد. به علاوه میناژ و طرح چهار کمدی او، Goatface، امسال برند گسترده شوخی خود را به مرکز کمدی (Comedy Central) خواهند آورد، همانطور که سال پیش این کار را کرده بودند.

قبل از اینکه او را در نتفلیکس ببینید، حسن میناژ تور قبل از طوفان (Befor the Storm) خود را در ۱۶ شهر آمریکای شمال آغاز کرده است. تاریخ‌ها، لوکیشن‌ها و اطلاعات بیشتر را می‌توانید در سایت HasanMinhaj.com بیابید.

تهیه کنندگی اجرایی Payriot Act with Hasan Minhaj را حسن میناژ، پرَشنِت ونکاتارامانوجام (Prashanth Venkataramanujam) دستیار سازنده، هنرو صنعتِ میشل کپوتو (Michelle Caputo) و شانن هارتمن (Shannon Hartman) و Heaven Entertainment جنی چرچ کوپر (Jennir Church-Cooper) بر عهده خواهند داشت‌. جیم مارگولیس (Jim Margolis) نیز هم به عنوان نمایش دهنده و هم یکی از تهیه کننده‌های اجرایی به این شو خواهد پیوست.

منبع: Comingsoon

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.