نقش‌های اصلی مینی‌سریال Central Park Five مشخص شدند

12 August 2018 - 10:00

مینی‌سریال «Central Park Five»، اثر جدید شبکه اینترنتی «نتفلیکس» (Netflix)، توسط «آوا دوورنی» (Ava DuVernay) خلق شده که وظیفه‌ی نویسندگی و کارگردانی آن را هم بر عهده دارد. در جدیدترین اخبار، شخصیت‌ها و بازیگران اصلی این سریال که از داستانی با چهار بخش تشکیل شده است، معرفی شدند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سریال که براساس داستانی واقعی ساخته شده، روایت پرونده‌‌ی جرم پنج نوجوان رنگین‌پوست که متهم به تجاوز شدند را به تصویر می‌کشد. این سریال بر روی پنج نوجوان از محله‌ی «هارلم» شهر «نیویورک»، به نام‌های «آنترون مک‌کری» (Antron McCray)، «کوین ریچاردسون» (Kevin Richardson)، «یوسف سلام» (Yusef Salaam)، «ریموند سانتانا» (Raymond Santana) و «کوری وایز» (Korey Wise)، که مرتکب هیچ جرمی نشده‌اند، تمرکز دارد. داستان مینی‌سریال بین سال‌های ۱۹۸۹، از اولین زمان محاکمه، تا ۲۰۱۴ که بی‌گناهی آن‌‌ها ثابت و تبرئه شدند، اتفاق می‌افتد.

«کریس چاک» (Chris Chalk) که با سریال Gotham «گاتهام» شناخته می‌شود، قرار است نقش بزرگ‌سالی «یوسف سلام» را ایفا کند. بازیگران تازه‌کاری از جمله «فردی میارز» (Freddy Miyares) و «جاستین کانینگهام» (Justin Cunningham) هم به ترتیب بزرگ‌سالی‌های «ریموند سانتانا» و «کوین ریچاردسون» را بازی خواهند کرد. این بازیگران قرار است به «جارل جروم» (Jharrel Jerome) و «جوون ادپو» (Jovan Adepo)، که نقش‌های «کوری وایز» و «آنترون مک‌کری» را به تصویر می‌شکند، بپیوندند.

«ایثن هریس» (Ethan Herisse) در نقش جوانی‌های «یوسف سلام» ظاهر می‌شود و «مارکوس رودریگز» (Marquis Rodriguez) هم بازیگر جوانی‌های «ریموند سانتانا» خواهد بود. همچنین «کالیل هریس» (Caleel Harris) به عنوان «آنترون مک‌کری» جوان حضور دارد و «اسانته بلک» (Asante Black) هم جوانی «کوین ریچاردسون» را بازی می‌کند. این دو بازیگر به همراه جارلر جروم، نقش سه نوجوانی را که در سال ۱۹۸۹ به اشتباه متهم به جرم تجاوز شدند را، به نمایش می‌گذارند.

پیش از این اعلام شده بود که بازیگران دیگری از جمله «مایکل کی. ویلیامز» (Michael K. Williams)، «ورا فارمیگا» (Vera Farmiga)، «جان لگویزمائو» (John Leguizamo)، «فلیسیتی هافمن» (Felicity Huffman)، «نیسی نش» (Niecy Nash)، «آنجانو الیس» (Aunjanue Ellis)، «کایلی بانبری» (Kylie Bunbury)، «مارشا استفنی بلیک» (Marsha Stephanie Blake) و «استورم رید» (Storm Reid) هم در این مینی‌سریال حضور خواهند داشت.

ایوا دوورنی علاوه بر نویسندگی و کارگردانی، همچنین به عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی در کنار «جف اسکال» (Jeff Skoll)، «جاناتان کینگ» (Jonathan King)، «اپرا وینفری» (Oprah Winfrey)، «جین رزنتال» (Jane Rosenthal) و «بری ولش» (Berry Welsh) نقش خواهد داشت. فیلم‌برداری این مینی‌سریال در طی چند روز آینده آغاز شده و در سال ۲۰۱۹ توسط نتفلیکس در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.