عکس‌هایی از پشت صحنه‌ی فیلم Mile 22 منتشر شده است

12 August 2018 - 20:28

تعدادی عکس از فیلم مایل ۲۲ (Mile 22) با بازی مارک والبرگ (Mark Wahlberg) و پیتر برگ (Peter Berg) توسط STXfilms منتشر شده‌است، که شما را به پشت صحنه‌ی این فیلم که در مورد واحد عملیات نظامی CIA است، می‌کشاند. برای آگاهی از جزئیات خبر و مشاهده‌ی تصاویر در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

پیتر برگ کارگردان فیلم های Patriots Day، Deepwater Horizon ،Lone Survivor به کارگردانی فیلم «مایل ۲۲» نیز پرداخته است. از بازیگرانی که نامزد Academy Award بودند می‌توان به مارک والبرگ، بازیگر سری فیلم های Transformers «تبدیل شوندگان» ،Deepwater Horizon و جان مالکوویچ (John Malkovich) بازیگر فیلم های Deepwater Horizon ،Being John Malkovich و لارن کوهان (Lauren Cohan) بازیگر فیلم های The Walking Dead «مردگان متحرک» Batman v Superman : Dawn of Justice «بتمن در مقابل سوپر‌من : طلوع عدالت» و ایکو یوآیس (Iko Uwais) بازیگر سری فیلم های The Raid «نفوذی»، Triple Threat «تهدید سه گانه» و روندا روسی (Ronda Rousey) بازیگر فیلم Fast and Furious 7 «سریع و خشن ۷» و The Expendables «مصرف شدگان» اشاره نمود.

والبرگ در نقش جیمز سیلوا (James Silva) به عنوان یکی از اعضای باارزش و ناشناخته‌ی CIA در فیلم بازی می‌کند. سیلوا اطلاعات خطرناکی را برای مایل ۲۲ در دست دارد که باید قبل از اینکه دشمن به آن نزدیک شود در اختیار دارایی قرار دهد.

فیلم‌نامه‌ی این فیلم توسط لی کارپنتر (Lea Carpenter) نوشته شده‌است که در واقع داستانی از کارپنتر و گراهام رولند (Graham Roland) است. از تهیه کنندگان فیلم می‌توان به پیتر برگ برای فیلم ۴۴ ، مارک ولبرگ برای فیلم Closest to the Hole و استفن لوینسون (Stephen Levinson) برای فیلم Leverage اشاره نمود. جان لوگان (John Logan) تهیه کننده‌ی اجرایی فیلم است.

مایل ۲۲ در آتلانتا، جورجیا، بوگوتا و کلمبیا فیلم برداری شده‌است. این چهارمین همکاری بین والبرگ و برگ به حساب می‌آید. آنها در فیلم های Patriots Day و Deepwater Horizon و فیلم Lone Survivor که نامزد اسکار شد، همکاری کردند. فیلم در تاریخ ۵ اوت به پرده‌ی سینما می‌رود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.