فیلمهای Simpsons 2 و Family Guy در حال تولید هستند!

12 August 2018 - 20:30

مقاله‌ی جدید وال استریت ژورنال به سرنوشت فاکس قرن بیستم (۲۰th Century Fox) پس از تحویل داده شدن به دیزنی (Disney) پرداخته است، و اینکه چه اتفاقی برای طرح و برنامه‌های جالبی که فاکس برای سال بعد دارد خواهد افتاد: در حال حاضر فاکس در حال تولید دو فیلم «سیمپسون‌ها ۲» و «مرد خانواده»، به صورت ترکیبی از انیمیشن و لایو اکشن است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

هیچ جزئیات بیشتری در این مورد وجود ندارد و این‌ها هم اطلاعاتی مبهم هستند. متاسفانه هنوز مشخص نیست که هر کدام از این پروژه‌ها پس از تولید اولیه‌شان، به موفقیت خواهند رسید یا نه، آن هم زمانی‌که Mouse House تمام گیشه‌ها را به تصرف خود درخواهد آورد! طبق گفته‌ی این مقاله برنامه‌ی دیزنی تمام کردن و منتشر کردن تمام فیلمهای درحال تهیه و تهیه شده است، اما علامت سوال بزرگی که در ذهن باقی می‌ماند این است که چه بلایی سر پروژه‌های در حال تولید می‌آید؟

فیلم The Simpsons (سیمپسون‌ها) که در تابستان سال ۲۰۰۷ منتشر شد به موفقیتی شگفت انگیز رسید و نقدهای مثبت زیادی نیز از منتقدان دریافت کرد، سرانجام به فروش گیشه جهانی ۵۲۷ میلیون دلار دست یافت. بعد از آن‌که فیلم منتشر شد، فاکس تا سال‌ها از تهیه کننده‌ی آن جیمز ال بروکس (James L. Brooks) و بقیه‌ی دست اندرکاران فیلم می‌خواست که یک فیلم دیگر در ادامه‌ی آن بسازند، اما آن‌ها بارها به بهانه‌ی این‌که الان در حال تهیه‌ی سریال سیمپسون‌ها هستند، زیر بار این موضوع نرفتند! این رویه‌ی اولین فیلم بود و با وجود نتایج و موفقیت‌های بزرگی که فیلم کسب کرد سازندگان آن همچنان بر این امر اصرار داشتند که تکرار چنین موفقیتی بسیار سخت و طاقت فرسا خواهد بود.

سال پیش اَل جین (Al Jean) در دهمین سالگرد فیلم در گفتگو با Entertainment Weekly گفت:

باید بگویم که این [فیلم جدید] در مراحل بسیار ابتدایی‌اش به‌ سر میبرد.

او ادامه ‌می‌دهد:

خب من کاملا راجع به یک سری چیزها محتاطم. دلم نمی‌خواهد روی مسائل بودجه‌ی فیلم ریسک کنم و نمی‌خواهم این‌ کار را فقط و فقط بخاطر پول انجام دهم. من واقعا می‌خواهم این فیلم، یک فیلم درجه یک و عالی باشد. شخصا احساس می‌کنم هیچ نیازی به ساخت یک سیمپسون‌های دیگر نیست، مگر این‌که قرار باشد از اولی بهتر و فوق العاده‌تر بشود.

اخیرا دانا والدن (Dana Walden) مدیر عامل فاکس تعهد بیشتر خود را به حق پخش تلویزیونی سیمپسون‌ها نشان داد، وی گفت:

هیچ برنامه‌ای برای واگذار کردن سیمپسون‌ها به جای دیگری به جز فاکس وجود ندارد.

والدن اضافه می‌کند:

ما همین الان هم به اندازه‌ی چند سال، قسمت‌های در حال ساخت برای پخش داریم.

اولین قسمت فصل ۳۰ اُم سیمپسون‌ها، در تاریخ ۳۰ سپتامبر به روی آنتن می‌رود. سیمپسون‌ها اصالتا ساخته‌ی کارتونیست معروف مت گرونینگ (خالق انیمیشن‌هایی مثل Futurama و Disenvhantment) است. این مجموعه که اولین قسمت خود را در سال ۱۹۸۹ پخش کرد، به مدت سه دهه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های تلویزیونی فاکس بوده است. اخیرا این سریال مرز ۶۳۹ قسمت را رد کرده است، که این رقم آن را به بیشترین تعداد قسمت‌ها برای یک سریال نمایشی تلویزیونی در تمام دوران‌ها تبدیل می‌کند. قبلا این رکورد در دستان Gunsmoke با پخش ۶۳۵ قسمت قرار داشت.

تیزر فیلم مرد خانواده قبلا در سال ۲۰۰۷ پخش شده بود. سازنده‌ی آن سث مک فارلنس (Seth MacFarlance) نیز نگرانی‌هایی مشابه نگرانی‌های سازندگان سیمپسون‌ها، یعنی ساخت فیلم زمانی‌که در حال تهیه‌ی سریال هستند، داشت. درحال حاضر مک فارلنس اظهار دارد که علاقه‌مند به پیدا کردن یک داستان کوچک راجع به خانواده‌ی گریفین است که بتواند آن را در مدت محدود یک فیلم بسازد.
او می‌گوید:

نمی‌خواهم یک چیزی مثل: “گریفین‌ها جهان را نجات می‌دهند” بسازم.

اولین پخش مرد خانواده در ژانویه سال ۱۹۹۹ بود، و جالب است بدانید که فاکس آن را در سال ۲۰۰۲ واقعا کنسل کرد‌. به دنبال محبوبیت دوباره و فروش دی‌وی‌دی‌ها، سریال در سال ۲۰۰۵ دوباره به شبکه بازگشت و این بازگشت تا کنون و برای ۱۶ فصل ادامه داشته است. بعدها در سال ۲۰۰۹ اسپین آفی به نام Cleveland Show انتشار یافت که مثل American Dad از مک فارلنس، تا چهار فصل ساخته و تهیه شد‌. سریال محبوب تلویزیونی مرد خانواده سال آینده، ۲۰ ساله شدن خو را جشن خواهد گرفت!

 

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.