آیا ادریس البا به دنیای سینماتیک مارول باز خواهد گشت؟

12 August 2018 - 21:08

ادریس البا (Idris Elba) گفته است مطمئن نیست که آیا هواداران، هیمدال (Heimdall) را پس از اینکه این شخصیت در اوایل فیلم Avengers: Infinity War «انتقام جویان: نبرد ابدیت» کشته شد، دوباره در دنیای سینماتیک مارول می‌بینند یا خیر. البا که یکی از بهترین بازیگران دنیای سینماتیک مارول است، به عنوان نگهبان پل بیفروست (Bifröst) در فیلم سال ۲۰۱۱ «ثور» شناخته شده است. او نقشش را در فیلم سال ۲۰۱۳ «ثور: دنیای تاریک» Thor: The Dark World و همچنین فیلم سال گذشته‌ی «ثور: راگناروک» Thor: Ragnarok ادامه داد. اگرچه هیمدال در سومین فیلم انتقام جویان به دست تانوس کشته شد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

با توجه به اینکه شخصیت‌های زیادی در «نبرد ابدیت» کشته شدند و انتظار می‌رود در فیلم «انتقام جویان ۴» تعدادی از آنها به زندگی باز گردند، هواداران تعجب خواهند کرد اگر هیمدال هم جزء  کسانی باشد که دوباره زنده خواهند شد. اگرچه از البا سوالات زیادی شد اما به نظر می‌رسد او اطلاعات چندانی در مورد اینکه آیا به دنیای سینماتیک مارول باز می‌گردد یا نه، ندارد.

از هیمدال در صحبت با Metro UK در مورد اینکه با توجه به مرگ شخصیتش، باز هم در دنیای سینماتیک مارول حضور پیدا می‌کند یا خیر سوال شد. متاسفانه این بازیگر خاطر نشان کرد که اگر این اتفاق بیوفتد بسیار خوشحال خواهد شد. وی گفت:

من در این مورد نظری ندارم. این فیلم نمایشی از ابرقهرمان‌ها و اسلحه‌ هاست. کسی چه می‌داند. من مطمئنم که آنها تصمیم گرفتند از شر تعدادی از شخصیت‌ها خلاص شوند. من عاشق بازی کردن نقش هیمدال هستم.

با توجه به اینکه فیلم‌ برداری‌های مجدد برای «انتقام جویان ۴» در حال انجام پذیرفتن است، هنوز احتمال دارد که البا به نقش هیمدال در فیلم برگردد. با این حال باید توجه داشته باشیم که این شخصیت در فیلم قبلی به دستان تانوس کشته شده است. البته بیشتر ابرقهرمان‌ها در فیلم از بین رفتند اما مطمئنیم که تعدادی از آنها مثل مرد عنکبوتی، دکتر استرنج و بیشتر نگهبانان کهکشان بازخواهند گشت. (با توجه به اینکه دنباله‌ی فیلم مرد عنکبوتی در حال ساخت است)

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.