شاید نقش جیمز باند را در آینده یک سیاه پوست بازی کند!

13 August 2018 - 14:54

باربارا بروکولی (Barbara Broccoli) تهیه‌کننده‌ی سری فیلم‌های James Bond «جیمز باند» ممکن است در آینده ادریس البا (Idris Elba) را در نقش مامور ۰۰۷ به این فرانچایز بیاورد. البا مدت‌هاست که توسط هواداران، به عنوان یک پیشنهاد به جای دنیل کریگ (Daniel Craig)، هنگامی که او از این نقش بازنشسته شود، ارائه شده است. کریگ قرار است تا یکبار دیگر در یکی از فیلم‌های جیمز باند به نام «باند ۲۵» ظاهر شود. تولید این فیلم اواخر امسال با کارگردانی دنی بویل (Danny Boyle) آغار می‌گردد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

نقش «جیمز باند» تابحال توسط ۷ نفر مختلف بازی شده است که تمامی آنها مردانی سفید پوست بوده‌اند. با توجه به این، بارها صحبت از این به میان آمده است که نقش مامور باند را یک خانم یا فردی با رنگ پوست دیگر بازی کند (البته پس از کنار رفتن کریگ). هالیوود با روندی نسبتا آرام به سمت این می‌رود که نقش اول بلاک باسترهایش را سفید پوستان بازی نکنند. به همین دلیل است که ایده‌ی گرفتن این نقش توسط کسانی مثل البا بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

Daily Star گزارش می‌دهد که کارگردان آنتونی فوکوا ( Antoine Fuqua) اخیرا با باربارا بروکولی در مورد اینکه نقش مامور باند را شخصی غیر سفید پوست بازی کند، مصاحبه‌ای داشته است. این مقاله به این اشاره داشت که بروکولی به فوکوا گفته است که اکنون وقت آن رسیده که سخصی رنگین پوست این نقش را برعهده گیرد. او همچنین خاطر نشان کرده است که به زودی بازیگر نقش ۰۰۷ از اقلیت‌ها انتخاب خواهد شد. شما به فردی با فیزیکی قدرتمند نیاز دارید. ادریس البا دارای این خصوصیات است.

البا قبلا نقش‌های متفاوتی را بازی کرده است. عملکرد بی‌نظیر او در نقش Stringer در The Wire را می‌توان از جنبه‌هایی شبیه به جیمز باند دانست. همچنین صدای فوق‌العاده‌ی او برای نقش شیر خان در انیمیشن «کتاب جنگل» The Jungle Book از کارگردان جان فاورو (Jon Favreau) واقعا دلنشین بود. اما اگر از نقش او به عنوان شخصیت‌ شرور فیلم‌ها دور شویم، او نقش‌ یک قهرمان را در درامی از BBC به نام Luther به خوبی بازی کرد و دو جایزه هم برای ایفای این نقش برد. این کوله‌بار ارزشمند، می‌تواند البا را، لایق ایفای نقش ۰۰۷ پس از دنیل کریگ گرداند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.