انتظار پخش فصل ششم سریال Agents of SHIELD در تابستان ۲۰۱۹

13 August 2018 - 23:00

پس از اتمام فصل پنجم سریال Agents of SHIELD (ماموران شیلد) در بهار امسال، انتظار می‌رود فصل ششم این سریال در ژوئیه ۲۰۱۹ (تیر ۱۳۹۸) به نمایش درآید. در چند فصل اخیر، ادامه ساخت یا لغو ساخت این پروژه همواره در شبکه ABC و بخش تلویزیونی مارول مورد بحث بوده است. در نهایت نیز دیزنی از ساخت فصل پنجم این سریال حمایت کرد. اکنون نیز اگرچه ABC این سریال را برای فصل ششم تمدید کرده است، نباید تا تابستان سال آینده انتظار پخش آن را داشته باشیم. با سینماگیمفا همراه باشید.

ممکن است طرفداران بر این باور باشند که این تصمیم جهت جلوگیری از تداخل این سریال با پیامدهای فیلم Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ ابدیت) گرفته شده است؛ چرا که دیدند تانوس (Thanos) در این فیلم نیمی از جهان را از بین برد و فصل پنج سریال Agents of SHIELD (ماموران شیلد) نیز درست قبل از این حادثه به پایان رسیده بود. با این حال، مدیر شبکه ABC یعنی چانینگ دونگی (Channing Dungey) اظهار می‌دارد که با این وضع، این سریال شانس بیشتری برای موفقیت دارد و ممکن است که طول عمر بیشتری نیز داشته باشد. هرچند طرفداران امیدی به ادامه ساخت سریال Agents of SHIELD (ماموران شیلد) ندارند و درحال‌حاضر فقط به پخش فصل ششم آن در تابستان آینده دل خوش کرده‌اند.

لازم به ذکر است که خبر پخش فصل ششم این سریال در ژوئیه ۲۰۱۹ را الیزابت هنستریج (Elizabeth Henstridge)، بازیگر نقش جما سیمونز (Jemma Simmons)، در پاسخ به یکی از طرفداران در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرده و این تاریخ توسط شبکه ABC و به طور رسمی تایید نشده است.

به‌طور‌کلی، تاکنون اخبار زیادی به طور رسمی در مورد فصل ششم سریال Agents of SHIELD (ماموران شیلد) منتشر نشده است. از آنجایی که سریال رفته رفته نقش جف وارد (Jeff Ward) را پررنگ‌تر کرده است، به نظر می‌رسد کاراکتر دیک (Deke) – با بازی وارد – و همین‌طور سیمونز و نوه فیتز (Fitz) در فصل آتی کاراکترهای تاثیرگذاری باشند. همچنین طبق گزارشات، ممکن است یک تیم از مزدوران سرسخت در برابر ماموران شیلد قرار گیرند و در این صورت باید منتظر اعلام بازیگران جدید این سریال نیز باشیم. کلارک گرگ (Clark Gregg)، بازیگر نقش اصلی این سریال، به تبع بازی و کارگردانی یک قسمت از فصل پنجم، نخستین قسمت فصل ششم را نیز کارگردانی خواهد کرد.

در پایان فصل پنجم و با مرگ فیتز، شوکی بزرگ به مخاطبین وارد شد و قاعدتا باید او را حداقل در ابتدای فصل ششم نیز ببینیم؛ چرا که فصل پنجم درست در جایی خاتمه یافت که ماموران شیلد در حال تلاش برای نجات نسخه فیتز از زمان‌بندی اصلی‌اش بودند. با این حال، هنوز مشخص نیست که گرگ در نقش فیل کولسون (Phil Coulson) در فصل ششم حضور خواهد داشت یا خیر؛ اگرچه گرگ گفته بود که پس از اتمام فصل پنج با شورانر این پروژه دیداری داشته است اما این دیدار می‌تواند صرفا حول کارگردانی او یا حضورش در فلش‌بک‌ها بوده باشد. درحال‌حاضر طرفداران کاری جز انتظار نمی‌توانند انجام دهند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.