شایعه: برادران وارنر خواهان ایفای نقش دنیل ردکلیف در سه‌گانه «هری پاتر و فرزند نفرین شده» هستند

3 September 2016 - 22:00

ماه گذشته، شرکت برادران وارنر دامنه تجاری Harry Potter and the Cursed Child «هری پاتر و فرزند نفرین شده» را ثبت کرد. هنوز هیچ اطلاعاتی رسمی از سوی برادران وارنر برای ساخت این فیلم به گوش نرسیده است؛ اما با این وجود، شایعات زیادی پیرامون این عنوان در جریان است. برای اطلاعات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا همراه باشید.Harry Potter and the Cursed Child «هری پاتر و فرزند نفرین شده» نام نمایش‌نامه‌ای است که به عنوان هشتمین سری داستان‌های هری پاتر اجرا شده است. البته، این نمایشنامه مدتی قبل در قالب کتاب هم منتشر شد.

در حالی که لزومی برای ساخت فیلم جدیدی از هری پاتر توسط برادران وارنر وجود ندارد، اما به نظر می‌رسد آن‌ها می‌خواهند این کار را انجام دهند و علاوه بر آن، قصد بازگشت دنیل ردکلیف (Daniel Radcliffe) برای ایفای نقش هری پاتر در هر سه فیلم را نیز دارند.

سرچشمه این شایعه، سایت New York Daily News است. با این وجود، شما باید با تردید به این شایعه نگاه کنید. این سایت اذعان دارد که:

برادران وارنر به صورت مخفیانه در حال کار برای گرفتن حق ساخت فیلم و یک فیلم‌نامه مشخص هستند و البته در ذهن آن‌ها، فقط یک نفر می‌تواند در نقش هری بازی کند. با این وجود، دنیل ردکلیف در گذشته این موضوع را روشن کرده بود که او به‌زودی قصد ندارد ذهن خود را برای بازگشت در نقش هری‌پاتر متمرکز کند — و این می‌تواند تا رسیدن سن او به چهل سالگی باشد.

سن دنیل ردکلیف شاید بزرگ‌ترین مشکل برای نقش او باشد. هری در نمایش‌نامه Harry Potter and the Cursed Child «هری پاتر و فرزند نفرین شده» در اواخر دهه سی سالگی خود است، در حالی که سه بچه هم دارد.

هم‌اکنون ردکلیف نیاز زیادی به بازگشت به دنیای جادوگری هری‌ پاتر ندارد. او از زمان موفقیت در فیلم Harry Potter and the Deathly Hallows «هری پاتر و یادگاران مرگ» در فیلم‌های موفق دیگری همچون Swiss Army Man و Imperium ایفای نقش کرده است. با همه این شرایط، او همه امیدها را از بین نبرده است. چندی پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرد که در حال حاضر پاسخش برای بازگشت به سری منفی است ولی احتمالات حضور در آینده را به صورت قطعی رد نکرد.

New York Daily News همچنین ادعا می‌کند که برادران وارنر قصد دارد یک سه‌گانه از هری پاتر و فرزند نفرین شده بسازد که اولین قسمت آن قرار است در سال ۲۰۲۰ اکران شود. این تاریخ چندان منطقی به نظر نمی‌رسد؛ زیرا در همین سال سومین قسمت از فیلم Fantastic Beasts «جانوران شگفت انگیز» اکران خواهد شد. اگر ردکلیف کار خود را در این مجموعه از سال ۲۰۱۸ آغاز کند، او فقط ۲۹ سال خواهد داشت که چندان سن مناسبی برای هری پیر نیست.

درست است که برادران وارنر دامنه تجاری این عنوان را ثبت کرده‌اند، اما ممکن است این فقط به معنی یک ترفند تجاری ساده برای حفظ این نام تجاری باشد.

البته طرفداران این دنیای جادوگری به زودی در قالب یک شخصیت دیگر و سال‌ها قبل از ماجرای هری پاتر دوباره این دنیا را با فیلم جانوران شگفت‌انگیز مشاهده خواهند کرد. Fantastic Beasts and Where to Find Them «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه‌ آن‌ها» در تاریخ ۱۸ نوامبر ۲۰۱۶ برابر با ۲۸ آبان ۹۵ در سینماهای آمریکا اکران می‌شود. دنباله این فیلم هم که مدتی پیش به صورت رسمی تایید شد، در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸ (۲۵ آبان ۹۷) منتشر خواهد شد.

 منبع: Screencrush

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    سه قسمت؟؟؟ کتابش براى همون نمایش نامه هم که از روش اجرا شده بود داستانش کم بود واى بر احوال سه قسمت فیلم. البته وقتى از توى کتاب جانوران شگفت انگیز…که کتاب مرجع بود بشه یه همچین فیلم در آورد از این یکى حتماً مى شه.