سونی قصد ندارد Venom را با درجه سنی بزرگسال اکران کند

14 August 2018 - 09:00

استودیوی «سونی» (Sony) اخیرا تصمیم‌های زیادی برای ساخت فیلم‌هایی اقتباسی از روی شخصیت‌های کمپانی مارول (Marvel) گرفته است که از آن‌ها می‌توان تبدیل کردن فیلم Silver and Black «نقره و سیاه» به دو فیلم جداگانه را یادآور شد. در جدیدترین اخبار از کمپانی سونی اعلام شده این استودیو قصد دارد فیلم موردانتظار Venom «ونوم» را با درجه سنی «PG-13» (مثبت ۱۳ سال) اکران کند و دیگر شاهد یک فیلم «R» (مثبت ۱۷ سال) نخواهیم بود. در چند ماه آینده، سونی از برنامه‌هایش برای ساخت فیلم‌هایی براساس شخصیت‌های دنیای اسپایدرمن رونمایی خواهد کرد. در حالی که خود اسپایدرمن قرار است فاز چهارم دنیای سینمایی مارول را آغاز کند، سونی بر روی اسپین‌آف‌هایی از اسپایدرمن و دشمن‌هایش، از جمله Morbius The Living Vampire «موربیوس خون‌آشام زنده» و Kraven The Hunter «کراون شکارچی»؛ در کنار پروژه‌هایی دیگر کار خواهد کرد. در  ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

زمانی که ساخت فیلم اختصاصی ونوم کلید خورد؛ بزرگ‌ترین سوالی که برای طرف‌داران پیش آمد، درباره‌ی ارتباط این فیلم با دنیای سینمایی مارول بود. شخصیت «ادی براک/ونوم» یکی از معروف‌ترین دشمنان اسپایدرمن محسوب می‌شود، پس عدم حضور اسپایدرمن در فیلم ونوم، یا برعکس، کاملا شوکه‌کننده است. نمایش ونوم به عنوان یک فیلم اختصاصی و ارتباط نداشتن آن با فیلم‌های «مارول استودیوز» (Marvel Studios) بارها تایید شده و «کوین فایگی» (Kevin Feige)، مدیر عامل مارول استودیوز، با قاطعیت گفته که این اتفاق نخواهد افتاد. اما همچنان امیدی وجود دارد تا صاحبان سونی و مارول استودیوز به توافق برسند تا اسپایدرمن و ونوم در یک فیلم مشترک به نمایش گذاشته شوند.

در گزارش اختصاصی خبرگزاری «ورایتی» (Variety) درباره‌ی فیلم ونوم و دیگر فیلم‌های سونی براساس شخصیت‌های مارول، اعلام شده که سونی قصد دارد محدودیت‌های درجه سنی ۱۳ سال به بالا را، تا زمانی که ونوم به یک فیلم بزرگسال تبدیل نشده، بشکند. در معنای دیگر، سونی می‌خواهد ونوم در مقابل آثار مارول استودیوز با تفاوت‌هایی ساخته شود، اما همچنان راه برای کراس‌اور بین این دو دنیای سینمایی (با توجه به درجه سنی فیلم‌های مارول استودیوز) باز باشد تا «تام هاردی» (Tom Hardy) و «تام هالند» (Tom Holland) بتوانند به عنوان ونوم و اسپایدرمن در کنار یکدیگر قرار بگیرند. این موضوع تاییدی بر حضور ونوم در دنیای مارول استودیوز نیست، اما احتمال رخ دادن این اتفاق در آینده را می‌دهد.

در حالی که عده‌ی زیادی از وجود احتمال تعامل ونوم و اسپایدرمن در یک فیلم خوشحال هستند؛ اما تعدادی هم امید داشتند تا فیلمی با خشونت بالا، مخصوصا بعد از موفقیت فیلم‌های Deadpool «ددپول» و Logan «لوگان»، ببینند و اکنون احساس خوبی نسبت به این اتفاق ندارند. همچنین در جدیدترین تریلر ونوم، این شخصیت گفته بود که چگونه می‌خواهد قربانی‌های خود را زنده زنده بخورد! پس قطعا ناامیدکننده خواهد بود اگر در نسخه‌ی اصلی فیلم شاهد چنین خشونت بالایی نباشم و در عوض صحنه‌هایی آبکی با خشونت پایین جای آن را بگیرند. البته هنوز هم شانس برای موفقیت فیلم وجود دارد، اما سونی قبلا هم تصمیم برای ارتباط با فیلم‌های مارول استودیوز داشته که نتیجه‌ی آن هم خیلی راضی‌کننده نبوده است. در هر حال می‌توانیم امیدوار باشیم تا فیلم اختصاصی ونوم به اثر دیگری مثل Spider-Man 3 «مرد عنکبوتی ۳» و مجموعه فیلم‌های Amazing Spider-Man «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز» تبدیل نشود.

با وجود تمام این‌ها، اشاره به این موضوع‌ که هنوز فیلم ونوم از طرف «انجمن سینمایی آمریکا» درجه‌بندی نشده و پارسال هم شایعاتی درباره‌ی اکران آن با درجه سنی R به گوش می‌رسید خالی از لطف نیست. حتی با در نظر گرفتن اینکه تصمیمات ابتدایی سونی طی این مدت عوض شده، به هر حال باید صبر کرد و دید چه اتفاقی در آینده رخ خواهد داد. به طور حتم اولویت اول سونی، باید تمرکز روی تحویل دادن فیلمی خوب به مخاطبان باشد. ونوم اگر بتواند موفقیت‌آمیز عمل کرده و دنیای مارولی سونی را به خوبی آغاز کند، مسلما دیگر اهمیتی ندارد که با چه درجه سنی به نمایش گذاشته می‌شود.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Adam.Dixon says:

    خیلی به این فیلم امید داشتم اما با این اوصاف احتمال موفقیتش خیلی کمه.