پوستر جدید The Nun را ببینید

14 August 2018 - 10:00

کمپانی «برادران وارنر» (Warner Bros) به تازگی پوستر ترسناک جدیدی از فیلم پیش‌روی «راهبه» (The Nun) که اسپین‌آف مجموعه‌ فیلم‌های The Conjuring «احضار» محسوب می‌شود، منتشر کرده و در ادامه می‌توانید آن را ببینید. با سینماگیمفا همراه باشید.

زمانی که یک راهبه‌ی جوان، جان خود را در کلیسایی دورافتاده در کشور رومانیا می‌گیرد، یک کشیش با گذشته‌ای تاریک به همراه یک مرشد که در آستانه‌ی کشیش شدن است، از سوی واتیکان برای تحقیق به آن کلیسا فرستاده می‌شوند. این دو فرد بایکدیگر از اسرار ماجرا پرده برمی‌دارند و نه تنها جان‌شان بلکه روح‌ خود را هم در خطر قرار می‌دهند و با نیرویی نحس و خطرناک، در قالب راهبه‌ای که در فیلم The Conjuring 2 «احضار ۲» دیده شد، روبه‌رو می‌شوند. در طول داستان، آن کلیسا به یک میدان نبرد میان زنده‌ها و مردگان تبدیل می‌شود و باید دید که آیا قهرمانان داستان می‌توانند از دست شروری پلید رهایی پیدا کنند یا نه. در پایین می‌توانید جدیدترین پوستر از فیلم ترسناک راهبه را، که خوش‌آمدگویی این شخصیت به قربانی‌هایش را به تصویر می‌کشد، ببینید:

بازیگرانی از جمله «دمیان بیچیر» (Demian Bichir) در نقش «پدر روحانی برک»؛ «تیسا فارمیگا» (Taissa Farmiga) در نقش «خواهر روحانی آیرین»؛ «جوناس بلوکت» (Jonas Bloquet) در نقش «روستایی محلی فرنچی»؛ «شارلوت هوپ» (Charlotte Hope) در نقش «ویکتوریا، خواهر ابی»؛ «اینگرید بیسو» (Ingrid Bisu) در نقش «خواهر روحانی اوانا»؛ و در آخر «بانی آرونز» (Bonnie Aarons) برای ایفای دوباره نقش‌اش در مجموعه‌ی احضار به عنوان «راهبه»، در فیلم حضور خواهند داشت. «جیمز وان» (James Wan)، خالق مجموعه فیلم‌های ترسناکی چون احضار، Insidious «توطئه‌آمیز» و Saw «اره» که اخیرا فیلم ابرقهرمانی Aquaman «آکوامن» را ساخته، این‌بار در نقش تهیه‌‌کننده حضور دارد و «پیتر سفرن» (Peter Safran) هم او را همراهی می‌کند. کارگردانی این اثر برعهده‌ی «کورین هاردی» (Corin Hardy) بوده، که با آثاری نظیر فیلم The Hallow «مقدس» و انیمیشن کوتاه butterfly «پروانه» شناخته می‌شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.