تاریخ پخش فصل دوم سریال Runaways مشخص شد

14 August 2018 - 11:36

چندین ماه پس از پخش اولین فصل از سریال Runaways «فراریان» از استودیو مارول، نهایتا آنها تاریخ پخش فصل دوم را نیز اعلام کردند. تمام سیزده قسمت از فصل دوم سریال «فراریان» قرار است تا در روز جمعه بیست و یکم دسامبر (۳۱ آذر ماه) در دسترس علاقه مندان قرار گیرد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

در راستای اعلام این تاریخ پخش، مارول خلاصه‌ای از فصل دوم این سریال منتشر کرده است. توصیف‌های جدید تایید می‌کند که شخصیت‌های نوجوان هنگامی که سریال شروع می‌شود، در حال دویدن هستند! و از تمام قدرتی که دارند استفاده می‌کنند تا جلوی پراید (PRIDE) را بگیرند! ما این خلاصه‌ی منتشر شده توسط مارول را در زیر برا شما آورده‌ایم:

فراریان خانه‌هایشان (و مادر پدر شیطانی‌شان) را ترک کرده‌اند و اکنون باید یاد بگیرند که چگونه خودشان زندگی کنند. آنها به غذا و پناهگاه نیاز دارند، به همین دلیل مراقب همدیگر هستند. بچه‌های ما متوجه می‌شوند که چه خوب باشد چه بد، اکنون آنها فقط خودشان را دارند و فقط به آنها بستگی دارند که پراید را یک بار برای همیشه ازبین ببرند. اما شخصی یک پیام مرموز به جونا (Jonah) می‌فرستد…آیا در بین آنها جاسوس وجود دارد؟ در عین حال گروه پراید تمرکزش بر پیدا کردن بچه‌هایشان قرار داده‌اند و جونا نیز نقشه‌ی خطرناک خودش را دارد.

این معرفی فصل دوم از آنجاست که فصل اول این سریال با استقبال خوبی از جانب هواداران مواجه شد. فصل اول سریال Cloak & Dagger از مارول نیز همراه با سریال «فراریان» دنبال شد. این حرکت به هواداران Cloak & Dagger اجازه داد تا سریالی را ببینند که هرگز چیزی راجبش نمی‌دانند. همچنین ممکن است این دو سریال در آینده‌ای نزدیک، کراس‌اور داشته باشند. با توجه وضعیت کنونی «فراریان» این امکان بعید نیست. از آنجا که آن‌ها در حال فرار هستند، منطقی است که فکر کنیم به نیو اورلینز (New Orleans) خواهند رسید و راهشان نهایتا به تندی (Tandy) و تایرون (Tyrone)، شخصیت‌های سریال Cloak & Dagger می‌رسد.

برخلاف فصل اول سریال «فراریان»، همه‌ی قسمت‌های فصل دوم آن یکباره منتشر خواهند شد. فصل اول این سریال همانند دیگر نمایش‌های Hulu، در ابتدا سه قسمتش منتشر شد و بقیه‌ی قسمت‌ها بصورت هفتگی پخش شدند.

شما همراهان سینما گیمفا در مورد بازگشت این سریال هیجان‌انگیز از مارول چه فکر می‌کنید؟ آیا قبل از دیدن فصل دوم، قصد دارید تا فصل اول را دوباره تماشا کنید؟ با ما در بخش نظرات همراه باشید.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.