ساخت فصل چهارم Lucifer آغاز شد

14 August 2018 - 13:28

نت‌فلیکس فاش کرده که فصل چهارم سریال Lucifer «لوسیفر» در حال ساخت است. شبکه‌ی فاکس (Fox) کمتر از چهار ماه پیش ساخت این مجموعه را لغو کرد و هواداران این سریال محبوب را در سوگ آن باقی گذاشت. خوشبختانه نت‌فلیکس پا پیش گذاشته و ساخت این سریال را بر عهده گرفته است. با وجود این‌که فصل چهارم این مجموعه شامل ۱۰ قسمت است که افت محسوسی نسبت به فصل ۲۴ قسمته‌ی سوم آن محسوب می‌شود اما در این مرحله هر خبری در ارتباط با ادامه یافتن این مجموعه خبر خوبی است. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

«لوسیفر» که براساس کاراکتر شرکت ورتیگو (Vertigo) ساخته شده، داستان فرشته‌ی گمراه‌شده‌ای را روایت می‌کند. او که از ارباب جهنم بودن دلزده و ناخشنود است، سریر خود را رها می‌کند و به لس‌آنجلس می‌آید تا با همکاری کلوئی دکر (Chloe Decker)، کارآگاه پلیس، تبهکاران این شهر را مغلوب کند.

اخبار لغو این سریال ماه مه منتشر شد و طرفداران از همان زمان هیاهویی را در شبکه‌های اجتماعی به راه انداختند و خواستار شدند که شبکه‌ی دیگری این سریال را نجات دهد. آن‌ها از هش‌تگ «لوسیفر را نجات دهید» استفاده کردند که برای مدتی در صدر مضامین مطرح‌شده در توییتر بود. بازیگران این مجموعه از قبیل تام الیس (Tom Ellis) و ایمی گارسیا (Aimee Garcia) بسیار قدردان حمایت‌های طرفداران بودند و در مصاحبه ها ابراز کردند که هنوز شانس برای نجات این مجموعه وجود دارد. پس از آن‌که کمپانی برادران وارنر، تهیه‌کننده‌ی این مجموعه به دنبال شبکه‌ی دیگری برای ادامه‌ی ساخت آن گشت، نت‌فلیکس ناجی «لوسیفر» شد.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.