حضور کری واشینگتن در سریال Old City Blues

14 August 2018 - 17:00

اوایل امسال کری واشینگتن (Kerry Washington) بازی خود را در سریال Scandal (رسوایی) از شبکه ABC پس از هفت فصل ایفای نقش اصلی در آن به پایان برد. با این حال، او پیش از این پروژه تلویزیونی بعدی خود را با شبکه Hulu آغاز کرده بود و اکنون او پروژه‌ای دیگر را نیز به برنامه‌های خود اضافه کرده است. با سینماگیمفا همراه باشید.

طبق گزارش هالیوودریپورتر، واشینگتن قبول کرده است تا در پروژه دیگر شبکه Hulu یعنی Old City Blues که سریالی است براساس رمانی گرافیکی به همین نام نوشته‌ی گیانیس میلونوجیانیس (Giannis Milonogiannis)، علاوه بر ایفای نقش، تهیه‌کننده اجرایی آن نیز باشد. پروژه دیگر شبکه Hulu که واشینگتن در آن بازی خواهد کرد، سریالی است به نام Little Fires Everywhere (حریق‌های کوچک در همه‌جا). گور وربینسکی (Gore Verbinski) کارگردان Old City Blues خواهد بود و آرش امل (Arash Amel) به همراه آلیسون دیویس (Allison Davis) نویسندگی آن را عهده‌دار شده‌اند.

داستان رمان Old City Blues در سال ۲۰۴۸ و در شهری معروف به آتن جدید که بر ویرانه‌های یونان قرار دارد، جریان می‌یابد. در این دنیا، پلیس ویژه آتن جدید از شهروندان در برابر مجرمان حرفه‌ای، دلالان مواد مخدر و فساد گسترده در عرصه‌های سیاسی و سازمانی، محافظت می‌کند. با این حال، زمانی که بنیان‌گذار شرکت سایبورگ هایاشی (Hayashi) به طرز وحشیانه‌ای کشته می‌شود، شهر دچار هرج‌و‌مرج می‌گردد. این واقعه در ابتدا یک آزار و اذیت سایبورگ به نظر می‌رسد اما طولی نمی‌کشد که به مسئله‌ای رازآمیز بدل می‌گردد و قهرمانان را به زمین برهوتی می‌کشاند که به شهر قدیمی معروف است.

همان‌طور که هالیوودریپورتر نیز اشاره کرد هنوز مشخص نیست که واشینگتن نقش چه کاراکتری را در این سریال ایفا خواهد نمود. با این حال، ممکن است نقش یکی از قهرمانان اصلی را ایفا کند و بدون شک جوری چیده شده است تا واشینگتن مطابق ذهنیات مخاطب آمریکایی در این پروژه حضور یابد. درهرحال، این اولین پروژه اقتباسی واشینگتن براساس کتابی کمیک نیست؛ او در دو فیلم اول فرانچایز Fantastic Four (چهار شگفت‌انگیز) نقش آلیشا مسترز (Alicia Masters) را ایفا کرده بود.

شبکه Hulu کریس بلک (Chris Black) را به عنوان شورانر Old City Blues به خدمت گرفته است. بلک در کنار امل، واشینگتن و وربینسکی، تهیه‌کننده اجرایی این پروژه نیز خواهد بود.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.