فصل سوم سریال Stranger Things ترسناک‌تر از دو فصل گذشته‌ خواهد بود

15 August 2018 - 00:00

فصل سوم سریال پرطرفدار Stranger Things (چیزهای عجیب و غریب) محصول شبکه نتفلیکس تا تابستان آینده (۲۰۱۹) منتشر نخواهد شد، اما شاون لووی تهیه کننده اجرایی این سریال به شما اطمینان می‌دهد که چیزهای عجیب و غریب ارزش صبر و تحمل را داشته باشد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

دو فصل اول چیزهای عجیب و غریب، سعی بر ترکیب داستانی تاریک به همراه رمز و رازهای فراوان در دهه ۸۰ را داشت. چیزهای عجیب و غریب در دو فصل پیشین خود ما را با بچه‌هایی عجیب و غریب و دوستدار معما و بازی‌های علمی تخیلی آشنا کرد که چگونه وارد شدن الون «Eleven» و موجودی عجیب به نام دمورگان به دنیای کودکیشان، زندگی آن‌ها را متحول کرد.

شاون لووی تهیه کننده اجرایی این سریال در طول مصاحبه اخیر خود گفت:

همانطور که در تیزر سریال مشاهده کردید، تابستان و Starcourt Mall بخش‌هایی ثابت از فصل سوم هستند. اما نباید دل خودتان را به همین دو بخش خوش کنید، چون فصل سوم نسبت به دو فصل گذشته دارای قسمت‌های ترسناک و تاریک‌تر بیشتری است.

اگر چه شاون لووی در ادامه صحبت‌های خود گفت درست است که این فصل در سال ۲۰۱۸ منتشر نخواهد شد اما ارزش صبر کردن را دارد. با این حال امیدوارم زمان مناسبی برای برادران دافر باشد تا همان چیزی را بسازند که ارزش صبر کردن داشته باشد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.