ادریس البا آب پاکی را روی دست همه ریخت: من جیمز باند جدید نیستم

14 August 2018 - 21:30

ادریس البا (Idris Elba) بازیگر انگلیسی فیلم انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت، در توییتر خود درباره شایعه اخیر مبنی بر بازی‌اش در فیلم جدید جیمز باند گفت. آخر هفته گذشته البا توییتی منتشر کرد که در آن گفته بود: شایعه را باور نکنید… و خیلی ساده به گزارشات اشتباه درباره حضورش در فیلم جیمز باند و بازی بجای دنیل کرگ (Daniel Craig) که از این فرنچایز کناره‌گیری کرده، اشاره کرده بود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

همه چیز وقتی شروع شد که روزنامه انگلیسی The Daily Star گزارش داد، صحبتی میان آنتون فوکوا (Anton Fuqua) و تولید کننده باند، باربارا بروکلی (Barbara Broccoli) درباره تنوع بخشیدن به نقش اصلی صورت گرفته است. طبق گزارشات، البا یکی از گزینه‌های احتمالی بود. هرچند مدیر برنامه‌های فوکوا به هالیوود ریپورتر گفت که چنین صحبتی صورت نگرفته است. و حالا توییت البا به همه شایعات پایان داد.

البا سال‌هاست که طرفدار بازی در نقش این جاسوس انگلیسی است. گویا EON Productions، کمپانی سازنده این فرنچایز به این بازیگر ۴۴ ساله پیشنهادی نداده است. اولین بار در سال ۱۹۶۳، شان کانری (Sean Connery) نقش جیمز باند را بازی کرد. از آن زمان به بعد راجر مور (Rooger Moore)، تیموتی دالتون (Timothy Dalton)، پیرس بروسنان (Pierce Brosnan) و جورج لازنبی (George Lazenby) بازیگران این نقش بودند. در حال حاضر کرگ این شخصیت را بازی می‌کند.

فعلا کرگ برای پنجمین بار جیمز باند به کارگردانی دنی بویل (Danny Boyle) می‌شود. این فیلم نوامبر ۲۰۱۹ اکران می‌گردد.

البا نیز تبهکار اسپین‌آف سریع و خشن است که دواین جانسون و جیسون استاتهام نقش‌های خود را در این فیلم مجددا ایفا می‌کنند.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.