اولین تصاویر Chilling Adventures of Sabrina منتشر شدند

14 August 2018 - 22:00

نتفلیکس اولین تصاویر از سریال جدید Chilling Adventures of Sabrina با بازی کرنان شیپکا (Kiernan Shipka) در نقش اصلی را منتشر کرده است. شما خوانندگان عزیز سینماگیمفا می‌توانید این تصاویر را در انتهای خبر مشاهده کنید.

سریال ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا براساس کمیکی به همین اسم است که ماجراجویی‌های سابرینا، جادوگر نوجوان، را بصورت داستان تاریک عصر جدید نشان می‌دهد که وحشت و جادوگری را به تصویر می‌کشد. این اقتباس، سابرینا را در حال تعامل با طبیعت خود، نیم انسان و نیم جادوگر نشان می‌دهد، در حالی که در مقابل نیروهای شیطانی که او، خانواده و دنیای انسان‌ها را تهدید می‌کنند می‌ایستد.

کرمن شیپکا در نقش سابرینا در این سریال بازی می‌کند و به لوسی داویس (Lucy Davis)، میراندا اُتو (Miranda Otto)، چانس پردومو (Chance Perdomo)، میشل گومز (Michelle Gomez)، جاز سینکلر (Jaz Sinclair)، ریچارد کویل (Richard Coyle)، راس لینچ (Ross Lynch) و برونسون پینکوت (Bronson Pinchot) پیوسته است.

حالا که هر دو سریال Riverdale و ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا از شبکه‌های مختلف پخش می‌شوند، باید منتظر ماند و دید چه ارتباطی بین این دو سریال وجود دارد. مجموعه کمیک شخصیت‌های آرکی مانند بتی و ورونیکا را نشان می‌دهد.

آگویر-ساکاسا (Aguirre-Sacasa) این اقتباس را می‌نویسد و تهیه کننده اجرایی آن است. لی تولند کریگر (Lee Toland Krieger) کارگردان و تهیه کننده اجرایی کار به همراه آگویر-ساکاسا، گرگ برلنتی (Greg Berlanti)، سارا اسکچر (Sarah Schechter) و جان گلدواتر (Jon Goldwater) است. این سریال از ۲۶ اکتبر روی آنتن شبکه نتفلیکس می‌رود.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.