تمدید Knightfall برای فصل دوم و پیوستن مارک همیل به لیست بازیگران

14 August 2018 - 22:30

شبکه «هیستوری» (History) اعلام کرده که سریال درام و تاریخی «سقوط شوالیه» (Knightfall) برای فصل دوم تمدید می‌شود. این شبکه همچنین حضور «مارک همیل» (Mark Hamill)، بازیگر سرشناس مجموعه‌ی Star Wars «جنگ ستارگان» و صداپیشه‌ی «جوکر» در انیمیشن‌های «بتمن»، را در کنار دیگر بازیگران سریال تایید کرده است. علاوه بر این گفته شده «آرون هلبرگ» (Aaron Helbing)، که بر روی سریال The Flash «فلش» کار کرده، قرار است شورانر فصل دوم باشد و تهیه‌کنندگی اجرایی آن را هم برعهده بگیرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

همیل قرار است نقش «تالوس» (Talus) را بازی کند. تالوس یک کهنه سرباز «تمپلار» از زمان جنگ‌های صلیبی بوده که از ده سال اسارت در زمین‌های مقدس جان سالم به در برده و حال باید تازه‌کاران را آموزش دهد.

«الی لرر» (Eli Lehrer)، معاون اجرایی برنامه‌ریزی شبکه هیستوری، درباره‌ی سریال سقوط شوالیه گفته:

«در زمان رقابت‌های رو به رشد [شبکه‌ها]، ما به آمار شبکه هیستوری در تولید سریال‌های درام خاص که در نمایش شخصیت‌هایی پیچیده عالی هستند، افتخار می‌کنیم. فرقی نمی‌کند که داستان افسانه‌ای شوالیه‌های تمپلار باشد یا روایت بی‌نظیر نورس‌های قرون وسطا و یا حتی یک برنامه‌ی محرمانه‌ی تحقیقاتی نیروهای هوایی ایالات متحده آمریکا در دوران جنگ سرد؛ در هر حال سریال تعهد ما را برای تعریف و زنده کردن این داستان‌های تاریخی منعکس خواهد کرد.

به همراه مارک همیل، «تام فوربز» (Tom Forbes) و «جنویو گونت» (Genevieve Gaunt) که در آثاری چون Wolf Hall «تالار گرگ‌ها» و The Royals «اشرافی‌ها» حضور داشته‌اند هم به فصل دوم اضافه شدند. فوربز نقش «شاهزاده لوئی»، پسر خشن و سرکش «شاه فیلیپ» را بازی می‌کند، در حالی که گونت را در نقش «ایزابلا»، دختر شاه فیلیپ، خواهیم دید.

داستان سریال سقوط شوالیه که بعد از شکست خوردن شهر «عکا» آغاز می‌شود، درباره‌ی سیاست‌های قرون وسطایی و جنگ‌های شوالیه‌های معبد (تمپلار) است. تمپلارها قوی‌ترین، ثروتمند‌ترین و مرموزترین ارتش قرون وسطی محسوب می‌شوند که وظیفه‌ی محافظت از آثار ارزشمند مسیحیان به آن‌ها سپرده شده بود.

از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به «تام کالن» (Tom Cullen) در نقش «لندری»، «پادریک دیلینی» (Pádraic Delaney) در نقش «گاوین»، «سایومن مرلز» (Simon Merrells) در نقش «تنکرید»، «جیم کارتر» (Jim Carter) در نقش «پاپ بانیفاس هشتم»، «اولیویا راس» (Olivia Ross) در نقش «جوآن، ملکه‌ی ناوار»؛ «اد استوپارد» (Ed Stoppard) در نقش «شاه فرانسه، فیلیپ چهارم»؛ «جولین اوندن» (Julian Ovenden) در نقش «ویلیام دنوگرت»؛ و «سارا-سوفی بوسنینا» (Sarah-Sofie Boussnina) در نقش «آدلینا» اشاره کرد.

تهیه‌کنندگان اجرایی سریال سقوط شوالیه، «جاش اپلبام» (Josh Appelbaum)، «آندره نمک» (Andre Nemec)، «جف پنکنر» (Jeff Pinkner) و «اسکات روزنبرگ» (Scott Rosenberg) از کمپانی «میدنایت رادیو»؛ «دان هندفیلد» (Don Handfield) و «ریچارد رینر» (Richard Rayner) از کمپانی «کامباین»؛ و «آرتورو اینتریان» (Arturo Interian) از شبکه هیستوری به همراه «جرمی رنر» (Jeremy Renner)، «سایروس ووریس» (Cyrus Voris)، «ایثان ریف» (Ethan Reiff)، «ریک جیکوبسون» (Rick Jacobson) و «بری جاسون» (Barry Jossen) هستند. فصل اول این سریال، با ۱۰ قسمت، در سال ۲۰۱۷ پخش شد و فصل دوم آن احتمالا برای ۲۰۱۹ آماده می‌شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.