تهیه و تولید Jinn اولین سریال عربی نتفلیکس آغاز شده است

14 August 2018 - 23:00

امروز نتفلیکس طی خبری اعلام کرد که عکس برداری‌های پایه و اصلیِ اولین سریال عربی شبکه، جین (Jinn)، در عمان، اردن آغاز شده شده است. این سریال ماوراطبیعی/تینیجری ترکیبی است از اسطوره شناسی [و افسانه‌‌ های] خاورمیانه و مسائل مدرنی همچون عشق، ماجراجویی و دوستی. فصل اول شش قسمتی این مجموعه پخش خود را در سال ۲۰۱۹ از نتفلکیس آغاز خواهد کرد ( هنوز زمان دقیق پخش مشخص نشده است). در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

کبریت پروداکشنز (Kabreet Productions) تهیه کننده‌ی این سریال است. کارگردانی و تهیه کنندگی اجرایی این درام تینیجری ماوراطبیعی را ستاره‌ی آینده دار، میر جین بو (Mir-Jean Bou)، [که در سریال Big Shot حضور داشته است] بر عهده خواهد داشت.
الن (Elan)، سرپرست نویسندگان و راجف دسانی (Rajeev Dassani)، نیز از دیگر تهیه کنندگان اجرایی سریال خواهند بود. راجف در کنار امین متلاقه‌‌ی (Amin Matlaqa) [برنده جایزه Sundance بخاطر Captain Abu Read] اردنی، که در حال کارگردانی سه قسمت پایانی است، در نویسندگی این مجموعه مشارکت داشته است.

“جین” مورد امتحان قرار گرفتن دوستی و روابط عاشقانه‌ی نوپای تعدادی نوجوان عرب را هنگامی که بطور ناخواسته نیروهای ماوراطبیعه‌ی جین را به دنیایشان دعوت می‌کنند، روایت می‌کند. آیا این دوستان به عنوان افراد خوب در برابر شیطان، می‌توانند برای پیدا کردن جواب‌‌هایی که نیاز دارند تا با آنها همه چیز را نجات دهند، به موقع دور یکدیگر جمع شوند و باهم همکاری کنند؟

این سریال با بازی ستاره‌‌‌های با‌استعداد و آینده دار بومی همراه خواهد بود. سلما ملهاس (Salma Malhas) که در نقش میرا در “جین” ظاهر خواهد شد، یک نوجوان سرکش است که همچنان از نبود مادرش رنج می‌برد، اما با آمدن کراس، با بازی حمزه ابو عقاب (Hamza Abu Eqab) که یک جین است و وظیفه‌اش نگهبانی از جین‌ها است، دوباره عاشق شدن را یاد می‌گیرد. سلطان الخلیل (Sultan Alkhalil) نیز نقش یاسین را در سریال ایفا می‌کند؛ پسری که با دنیایی که بنظر می‌رسد با او سر ناسازگاری دارد، درگیر است و ما نیز در ادامه، داستان پیش روی او را دنبال می‌کنیم، تا آن‌جا که یاسین با ورا با بازی عایشه شاهلتو (Aysha Shahalthough) دختری که به دنبال انتقام گرفتن به هرقیمتی است، دوستی‌ای ماوراطبیعی را آغاز می‌کند. در این راه میرا و دوستانش، فحد -یاسر الهادی (Yaser Al Hadi)- و لیلا -بن حلاوه (Ban Halaweh)- وارد دعوایی می‌شوند تا یاسین دوستشان را قبل از آن که خیلی دیر شود، از دست ورای بی رحم نجات دهند‌.

احتمالا این سریال شش قسمتی در سال ۲۰۱۹ برای تمام اعضای نتفلیکس در سراسر دنیا در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.