پوسترهای جدید سریال تلویزیونی The Purge منتشر شدند

14 August 2018 - 23:00

شبکه USA شش پوستر جدیدِ سریال ترسناک آینده‌ی خود را به واسطه‌ی IGN منتشر کرده است. این پوسترها به بینندگان یک نگاه اجمالی از آنچه که باید به وسیله شش دیدگاه مختلف شخصیت‌های سریال از The Purge انتظار داشته باشند، ارائه می‌دهد. هرکدام از پوستر‌ها شما را با این سوال حساس مواجه می‌کند: “مخفی می‌شوید یا به دنبالش می‌روید؟” در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

بر اساس فیلم موفق The Purge (پاکسازی) که توسط بلوم هوس پروداکشنز (Blumhouse Productions) تهیه و تولید شد، جریان The Purge حول یک دوره‌ی زمانی دوازده ساعته می‌گردد که طی آن هر جرمی از جمله قتل، قانونی است. با آغاز دوران یک آمریکای اصلاح شده که توسط حزب سیاسی توتالیترِ (totalitarian) حاکم، اداره می‌شود؛ به نظر می‌رسد سریال زندگی چندین شخصیت نامرتبط به هم را در یک شهر کوچک دنبال می‌کند. با نزدیک شدن به آن زمان موعود، همان‌ گونه که هر کاراکتر به این نکته پی می‌برد که برای زنده ماندن در شب تا کجا پیش خواهد رفت، مجبور می‌شود گذشته‌ی خود را نیز مورد حساب و کتاب قرار دهد و با آن رو به رو شود.

تهیه کنندگی اجرایی سریال را کارگردان فیلم The Purge (پاکسازی)، جیمز دموناکو (James DeMonaco) و جیسون بلام (Jason Blum) بر عهده دارند. به علاوه تمام تیمی که امتیاز فیلم‌برداری سریال را دارند نیز، در تهیه‌ کنندگی اجرایی این مجموعه نقش دارند: مایکل بی (Micheal Bay) به همراه برد فولر (Brad Fuller) و اندرو فورم (Andrew Form) از Platinum Dunes و Sebastian K. Lemercier. توماس کلی (Thomas Kelly) نیز به عنوان تهیه‌ کننده/نمایش دهنده‌ی سریال در این کادر نقش خود را ایفا می‌کند. لازم به ذکر است که کارگردانی و تهیه کنندگی اجرایی قسمت آغازین سریال، بر عهده‌ی آنتونی همینگوی (Anthony Hemingway) است که جوایزی همچون گلدن گلوب و امی را در کارنامه‌ی خود دارد.

سریال The Purge در تاریخ ۴ سپتامبر از شبکه USA روی آنتن می‌رود و با اولین و آخرین قسمتی که از شبکه SYFY پخش می‌شود نیز همزمان خواهد بود.

منبع: Comingsoon

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.