فصل دوم Castle Rock ساخته می‌‌شود

15 August 2018 - 09:00

تا به امروز تنها ۵ قسمت از سریال جدید شبکه «هولو» (Hulu)، یعنی Castle Rock «کسل راک» پخش شده، اما خبرگزاری «هالیوود ریپورتر» (The Hollywood Reporter) اعلام کرده که این شبکه فصل دوم سریال ترسناک و روان‌شناسی خود را هم خواهد ساخت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

هولو گفته که فصل اول این سریال، موفق‌ترین ساخته‌ی آن‌ها بوده و بینندگان آن هم هر هفته در حال افزایش یافتن هستند. هنوز هیچ اطلاعاتی درباره‌ی بازیگران، تعداد قسمت‌ها و تاریخ پخش فصل دوم اعلام نشده، ولی با توجه به طبیعت چندبخش بودن داستان سریال، احتمال دارد که گروهی از بازیگران جدید نقش‌های اصلی فصل بعدی را بازی کنند.

«داستین تامسون» (Dustin Thomason)، یکی از شورانرهای سریال، در رابطه با این موضوع مصاحبه‌ای با هالیوود ریپورتر داشته و گفته:

«هر فصل از سریال قرار است داستان خاص خود را داشته باشد و شروع، میانه و پایان منحصربه‌فردی را به نمایش بگذارد. این روشی است که کتاب‌ها در پیش گرفته‌اند و ما هم قصد داریم که بینندگان خود را با تقسیم کردن داستان‌ها سورپرایز کنیم. درست همانند جاهایی که شخصیت‌های کتاب ناگهان و به صورت غیرمنتظره وارد داستان می‌شوند، می‌خواهیم داستان سریال را روایت کنیم. یکی از خصوصیت‌های دنیای استیون کینگ این است که زمان آشکار شدن داستان‌ها، اتفاقات خیلی عجیبی می‌تواند رخ دهد و امید داریم که چیزهای سورپرایزکننده‌ای را در این چند بخش بودن داستان ببینیم. اتفاقی که در نسخه‌ی سینمایی داستان افتاد و «کتی بیتس» (Kathy Bates) را در دو نقش «دلورس کلیبورن» و «انی ویلکس» دیدیم واقعا جالب بود، اما به گمانم ما به روشی که استیون کنیگ داستان را تعریف کرده و فرمت چندبخش بودن آن را در اختیار ما گذاشته، متعهد خواهیم ماند.»

سریال کسل راک، در دنیای چندگانه‌ی نویسنده‌ی معروف ژانر فانتزی و ترسناک، «استیون کینگ» (Stephen King)، قرار دارد و شخصیت‌های مختلف داستان‌های او را در یک دنیا و در شهر کسل راک به تصویر می‌کشد. شخصیت‌های اصلی شهر کسل راک، در دیگر آثار استیون کینگ از جمله «کوجو» (Cujo)، «نیمه تاریک» (The Dark Half)، «آن» (It) و «چیزهای ضروری» (Needful Things) در کنار «بدن» (The Body) معرفی شده‌اند و داستان‌های کوتاهی مثل «ریتا هیورث و رستگاری در شاوشنگ» (Rita Hayworth and The Shawshank Redemption) هم یا در کسل راک وجود دارند یا حداقل اشاراتی به آن‌ها شده و در کنار تلفیقی از شخصیت‌ها و داستان‌های محبوب کینگ به نمایش گذاشته می‌شوند.

در فصل اول بازیگرانی از جمله «اندره هلند» (André Holland)، «ملانی لینسکی» (Melanie Lynskey)، «سیسی اسپیسک» (Sissy Spacek)، «بیل اسکارشگورد» (Bill Skarsgård)، «جین لوی» (Jane Levy) و «اسکات گلن» (Scott Glenn) به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستین تامسون و «سم شاو» (Sam Shaw) هم پروژه‌ی کسل راک را توسعه دادند و به عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی در کنار «جی. جی. آبرامز» (J.J. Abrams)، «بن استیونسون» (Ben Stephenson) و «لیز گلوتزر» (Liz Glotzer) حضور دارند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.