فیلم Instant Family، کمدی جدید مارک والبرگ، زودتر اکران خواهد شد

15 August 2018 - 10:00

به گزارش خبرگزاری «هالیوود ریپورتر» (The Hollywood Reporter)، فیلم کمدی جدید Instant Family «خانواده فوری» با حضور «مارک والبرگ» (Mark Wahlberg) و «رز بیرن» (Rose Byrne)، بجای اکران در فوریه ۲۰۱۹، قرار است در تاریخ ۱۶ نوامبر امسال (۲۵ آبان) به مناسبت جشن «روز شکرگزاری» اکران شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در گزارش همچنین آمده که این فیلم یکی از موفق‌ترین آثار کمپانی «پارامونت» (Paramount) در چند دهه‌ی اخیر محسوب می‌شود و استودیو بر این باور است که فیلم کمدی جدیدش پتانسیل کافی برای فروشی بالا را در باکس‌آفیس، مثل فیلم‌های The Blind Side «نقطه کور» و Wonder «اعجوبه»، که تقریبا در همین تاریخ و در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۷ اکران شدند، دارد.

داستان خانواده فوری درباره‌ی یک زوج است که تصمیم گرفته‌اند تا بچه‌دار شوند و قصد دارند یک کودک را از بهزیستی به سرپرستی بگیرند. آن‌ها خود را مردم نوع‌دوستی می‌دانند و حس خوبی نسبت به این کار دارند، تا زمانی که به خودشان می‌آیند و می‌بینند سه فرزند شلوغ و سرکش دوروبرشان را گرفته‌اند. حال آن‌ها باید یاد بگیرند که چگونه با صبر و عشق، فرزندانی را بزرگ کنند که هیچ علاقه‌ای به پدر و مادر خود در این فیلم کمدی دلگرم‌کننده ندارند!

علاوه بر والبرگ و بیرن، بازیگران دیگری از جمله «اکتاویا اسپنسر» (Octavia Spencer)، «تیگ نوتارو» (Tig Notaro)، «ایزابلا مونر» (Isabela Moner) و «الیزا شلسینگر» (Iliza Shlesinger) هم در فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت. مونر قرار است نقش یکی از کودکان بی‌سرپرست را بازی کند. دو فرزند دیگر توسط بازیگران تازه‌کاری به نام‌های «گوستاوو کیروز» (Gustavo Quiroz) و «جولیانا گمیز» (Julianna Gamiz) به نمایش گذاشته خواهد شد. کارگردانی خانواده فوری برعهده «شان آندرس» (Sean Anders) است که ساخت مجموعه فیلم‌های Daddy’s Home «خونه بابا» را با حضور والبرگ در کارنامه دارد و فیلم‌نامه‌ی این اثر هم توسط «جان موریس» (John Morris)، که بر روی آثاری چون Horrible Bosses 2 «رئیس‌های وحشتناک ۲» و Dumb and Dumber To «احمق و احمق‌تر ۲» کار کرده، نوشته شده است.

مارک والبرگ که به زودی در فیلم اکشن و هیجانی Mile 22 «مایل ۲۲» دیده می‌شود، به همراه آندرس و موریس و در کنار «استیو لوینسون» (Steve Levinson) وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی فیلم خانواده فوری را هم برعهده دارد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.