مایکل آنگارانو به فصل سوم This is Us پیوست

15 August 2018 - 11:00

به گزارش خبرگزاری «ددلاین» (Deadline)، شبکه «ان‌بی‌سی» (NBC) بازیگر سریال I’m Dying Up Here «این بالا دارم می‌میرم» یعنی «مایکل آنگارانو» (Michael Angarano) را برای ایفای نقش در فصل سوم This is Us «این ما هستیم» انتخاب کرده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

مایکل آنگارانو قرار است نقش «نیکی»، برادر شخصیت «جک پیرسون» را بازی کند. در فصل‌های گذشته، از حضور نیکی و جک در جنگ ویتنام نام‌برده شده بود. از آن‌جایی که فصل سوم قرار است نشان دهد چه اتفاقی برای جک در آن‌جا افتاده؛ حضور دوباره‌ی شخصیت نیکی، زاویه دیگری از وطن‌پرستی پیرسون‌ها را برای مخاطبان به نمایش می‌گذارد.

اثر این ما هستیم به تهیه‌کنندگی بخش تلویزیونی کمپانی «فاکس قرن بیست‌ویکم» (۲۰th Century Fox)، که با ۱۰۵ میلیون بیننده برای تریلر آن، به موردانتظارترین سریال پاییز تبدیل شده بود، درباره‌ی زندگی‌ و روابط افرادی است که در تاریخ تولدی مشابه به دنیا آمده‌اند. داستان سریال، گروهی از شخصیت‌ها را دنبال می‌کند که سرنوشت، آن‌ها را سر راه یکدیگر قرار داده و زندگی‌‌شان را با هم درگیر ساخته است. این سریال، ساخته‌ای به‌روز و هوشمندانه است که تصور هرروزه‌ی شما را از اطرافیانی که فکر می‌کنید آن‌ها را می‌شناسید، به چالش می‌کشد.

از بازیگران این سریال، می‌توان به «میلو ونتیمیگلیا» (Milo Ventimiglia)، «مندی مور» (Mandy Moore)، «جاستین هارتلی» (Justin Hartley)، «کریسی متز» (Chrissy Metz)، «استرلینگ کی. براون» (Sterling K. Brown)، «سوزان کلچی واتسون» (Susan Kelechi Watson)، «کریس سالیوان» (Chris Sullivan) و «ران سیفس جونز» (Ron Cephas Jones) اشاره کرد.

«دن فوگلمن» (Dan Fogelman) به عنوان نویسنده و همچنین تهیه‌کننده‌ی اجرایی در کنار «دان تاد» (Don Todd) حضور دارد. «جس روزنثال» (Jess Rosenthal)، «چارلی گوگلاک» (Charlie Gogolak)، «کن اولین» (Ken Olin)، «جان ریکوآ» (John Requa)، و «گلن فیکارا» (Glenn Ficarra) هم تهیه‌کنندگان اجرایی هستند و کن اولین علاوه بر این کارگردانی سریال را هم برعهده دارد.

فصل سوم این ما هستیم قرار است از ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۸ (۳ مهر) شروع به پخش کند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.