مذاکره تسا تامپسون برای صداپیشگی در انیمیشن Lady and the Tramp

15 August 2018 - 15:00

با توجه به گزارشات خبرگزاری «کولایدر» (Collider)، «تسا تامپسون» (Tessa Thompson) که در فیلم‌های Creed «کرید» و Thor: Ragnarok «ثور: راگناروک» به ایفای نقش پرداخته، در حال مذاکره برای صداپیشگی شخصیت «لیدی» (Lady) در لایو-اکشن Lady and the Tramp «بانو و ولگرد» است. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

انیمیشن بانو و ولگرد در سال ۱۹۵۵ منتشر شد و طرفداران زیادی را در سراسر دنیا به داستانی عاشقانه و جادویی معرفی کرد. داستان بر روی لیدی، یک سگ نازپرورده که پیش خانواده‌ای ثروت‌مند نگه‌داری می‌شود؛ و ترمپ، که سگی خیابانی و ولگرد است، تمرکز دارد. بعد از اینکه صاحبان لیدی صاحب بچه می‌شوند، این سگ در خیابان رها می‌شود تا تک و تنها از خود دفاع کند. زمانی که او در خطر می‌افتد، ترمپ جانش را داده و به او درباره‌ی زندگی در خیابان و تفاوتش با خانه‌ای مجلل، درس می‌دهد. این دو بایکدیگر وارد ماجراجویی‌هایی که در نهایت به عشق منجر خواهد شد، می‌شوند.

اگر تسا تامپسون این نقش را قبول کند، او را در کنار بازیگران دیگری از جمله «جاستین ثرو» (Justin Theroux) در نقش «ترمپ»؛ «کرسی کلمونس» (Kiersey Clemons) در نقش «دارلینگ»؛ «اشلی جنسن» (Ashley Jensen) در نقش «جکی»؛ و «بندیکت وانگ» (Benedict Wong) در نقش یک سک بولداگ انگلیسی، خواهیم دید. استودیو هنوز به دنبال بازیگر برای نقش‌های اصلی و مکمل است اما کار تولید این اثر یا در اواخر سال میلادی جاری، یا اوایل سال میلادی بعد آغاز می‌شود.

«چارلی بین» (Charlie Bean) که با آثاری مثل The Lego Ninjago Movie «فیلم لگو نینجاگو» و SpongeBob SquarePants «باب‌اسفنجی شلوارمکعبی» شناخته می‌شود، قرار است بانو و ولگرد را کارگردانی کند. «بریگام تیلور» (Brigham Taylor) به عنوان تهیه‌کننده حضور داشته و «اندرو بوجالسکی» (Andrew Bujalski) که فیلم Results «نتایج» را در کارنامه دارد هم نویسندگی این اثر را برعهده گرفته است. «جسیکا ویرچو» (Jessica Virtue) و «چاز سیلمبیر» (Chaz Salembier) از کمپانی «والت دیزنی» (Walt Disney) نیز بر روی پروژه نظارت خواهند داشت.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.