حضور اتان پک در نقش اسپاک در فصل دوم سریال Star Trek: Discovery

15 August 2018 - 16:00

اتان پک (Ethan Peck) به طور رسمی به فصل دوم سریال علمی/تخیلی (پیشتازان فضا: اکتشاف) از شبکه CBS پیوست تا نقش کاراکتر اسپاک (Spock) را ایفا کند. اتان نوه ستاره سال‌های دور هالیوود، گریگوری پک (Gregory Peck) است. با سینماگیمفا همراه باشید.

الکس کورتزمن (Alex Kurtzman) شورانر این مجموعه درباره شخصیت اسپاک و ایفای آن توسط اتان پک اظهار داشت:

در طول ۵۲ سال نمایش در تلویزیون و فیلم‌های سینمایی، اسپاک تنها کاراکتری است که در هر دوره‌ای از آثار Star Trek (پیشتازان فضا) حضور داشته است. از لئونارد نیموی (Leonard Nimoy) بزرگ گرفته تا زاکاری کوئینتو (Zachary Quinto) مستعد، همگی انسانیتی بی‌نظیر به این کاراکتر بخشیده‌ و او را ملغمه‌ای از احساس و منطق ساخته‌اند. ما ماه‌ها جستجو کردیم تا بازیگری مثل قبلی‌ها بیابیم که بینش خود را به این کاراکتر بیفزاید و همچون آنان بدون زحمت ویژگی‌های باطنی اسپاک را مجسم سازد؛ ویژگی‌هایی چون همدلی، شهود، دلسوزی، سردرگمی و اشتیاق. اتان پک وارد اتاق شد و تمام این ویژگی‌ها را داشت؛ او از اهمیت مسئولیتش نسبت به لئونارد، زک و طرفداران آگاه بود و آماده بود تا با این چالش روبه‌رو شود و از میراث شخصیت اسپاک محافظت به عمل آورد. همان‌جا بود که بابت ورودش به پروژه به او خوش‌آمد گفتیم!

اسپاک شخصیتی نیمه انسان و نیمه ولکین است که در سفینه انترپرایز وظیفه افسر اول را دارد. در تریلر فصل دوم Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: اکتشاف)، کاپیتان کریستوفر پایک (Christopher Pike) اشاره کرد که اسپاک درحال‌حاضر در سفر خود است. علاوه بر پک، ربکا رومین (Rebecca Romijin) نیز به جمع بازیگران فصل دوم این سریال اضافه شده است.

سریال Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: اکتشاف) در مورد سفرهای استارفلیت برای کشف دنیاها و اشکال جدید زندگی است و یک افسر استارفلیت باید یاد بگیرد که برای درک صادقانه‌ی هر چیز بیگانه، ابتدا باید خودش را درک کند. در پایان فصل اول شاهد بودیم که اکتشاف در نهایت به ناو هواپیمابر USS Enterprise منتهی گردید.

دیگر بازیگران سریال  Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: اکتشاف) عبارتند از: سونیکو مارتین-گرین (Sonequa Martin-Green) در نقش افسر مایکل برنهام (Michael Burnham)، جیسون آیزاکس (Jason Isaacs) در نقش کاپیتان لورکا (Lorca)، داگ جونز (Doug Jones) در نقش سارو (Saru) افسر دانشمند، آنتونی رپ (Anthony Rapp) در نقش افسر استیمتس (Stamets) یکی از اعضای تیم علمی، تری سرپیکو (Terry Serpico) در نقش اندرسون (Anderson) فرمانده سفینه استارفلیت، مولیک پنکلی (Maulik Pancholy) در نقش نامبو (Nambue) افسر ارشد پزشکی، سم وارتولومیوس (Sam Vartholomeos) در نقش افسر کانر (Connor) جانشین هدایت‌گر سفینه استارفلیت، مری وایزمن (Mary Wiseman) در نقش کادت تیلی (Cadet Tilly)، جیمز فرین (James Frain) در نقش سارک (Sarek) استاد فیزیکدان و پدر اسپاک، کریس اوبی (Chris Obi) در نقش تیکووما (T’Kuvma) رهبر کلینگان (Klingon)، مری چیفو (Mary Chieffo) در نقش ال رل (L’Rell) فرمانده کلینگان، شازاد لطیف (Shazad Latif) در نقش ستوان تایلر (Tyler)، رکا شارما (Rekha Sharma) در نقش فرمانده لاندری (Landry)، کنث میچل (Kenneth Mitchell) در نقش کول (Kol)، کلیر مک‌کانل (Clare McConnell) در نقش دنس (Dennas)، دیمن رانین (Damon Runyan) در نقش اوجیلی (Ujilli)، رید ویلسون (Rainn Wilson) در نقش هری ماد (Harry Mudd) و میشل یو (Michelle Yeoh) در نقش کاپیتان فیلیپ جورجیو (Philippa Georgiou).

سریال اکتشاف توسط استودیوی شبکه CBS با همکاری کمپانی Secret Hideout از الکس کورتزمن، کمپانی Living Dead Guy Productions  از برایان فولر (Bryan Fuller) و Roddenberry Entertainment تهیه‌کنندگی می‌شود. تهیه‌کنندگان اجرایی این مجموعه عبارتند از: هدر کادین (Heather Kadin)، گرچن جی. برگ و آرون هاربرتز (Gretchen J. Berg & Aaron Harberts)، آکیوا گولدزمن (Akiva Goldsman)، رود رادنبری (Rod Roddenberry)، ترور روث (Trevor Roth)، الکس کورتزمن و برایان فولر. سریال Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: اکتشاف) توسط استودیوی بین‌المللی CBS از شبکه نت‌فلیکس در ۱۸۸ کشور و در کانادا از شبکه Space و سرویس CraveTV زیر نظر Bell Media پخش می‌شود.

فصل دوم این سریال برای پخش در اوایل سال ۲۰۱۹ آماده می‌شود.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.