لارا درن در فیلم Little Women به کارگردانی گرتا گرویگ بازی می‌کند

15 August 2018 - 18:49

مطابق با گزارش هالیوود ریپورتر، لارا درن (Laura Dern)، ستاره‌ی سریال Big Little Lies «دروغ‌های کوچک بزرگ» در حال مذاکره برای پیوستن به مریل استریپ (Meryl Streep) در اقتباسی از رمان Little Women «زنان کوچک» به کارگردانی گرتا گرویگ (Greta Gerwig)، فیلمساز نامزد جایزه‌ی اسکار است. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

مضاف بر درن، سورشا رونان (Saoirse Ronan)، تیموتی شالامی (Timothee Chalamet)، اما استون (Emma Stone) و جیمز نورتون (James Norton) نیز در حال مذاکره برای پیوستن به گروه بازیگران این فیلم هستند.

«زنان کوچک» که اقتباسی از رمان کلاسیکی به همین نام به قلم لوئیسا می الکات (Louisa May Alcott) است داستان خواهران مارچ (March) به نام‌های ایمی (Amy)، جو (Jo)، بث (Beth)، و مگ (Meg) را در دوران پس از جنگ داخلی آمریکا روایت می‌کند. تاکنون چندین بار از این کتاب اقتباس شده که از این میان می‌توان به مینی‌سریال اخیر شبکه‌ی بی‌بی‌سی با حضور مایا هاوک (Maya Hawke)، کاترین نیوتون (Kathryn Newton) و دیلان بیکر (Dylan Baker) اشاره کرد.

فیلمنامه‌ی «زنان کوچک» توسط گرتا گرویگ نوشته شده است و تهیه‌کنندگان این فیلم نیز ایمی پاسکال (Amy Pascal)، دنیس دی نووی (Denis Di Novi) و رابرت سوییکورد (Robert Swicord) هستند.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.