عکس جدید فیلم Hold the Dark منتشر شد

15 August 2018 - 20:30

نتفلیکس به تازگی تصویر جدیدی برای تازه‌ترین فیلم ترسناک جرمی سالنی‌‌یر، Hold the Dark منتشر کرده است. این تصویر منتشر شده حکایت از آن دارد که جفری رایت (Jeffrey Wright) ستاره‌ی سریال Westworld، نقش کارشناس گرگ‌ها ، راسل کور را در فیلم ایفا خواهد کرد. اولین اکران جهانی فیلم در فستیوال فیلم بین المللی تورنتو در سال ۲۰۱۸ خواهد بود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم Hold the Dark، اقتباسی از رمان ویلیام جیرالدی (William Giraldi) با همین نام است. این رمان، یک داستان قوی راجع به مقوله‌هایی همچون: سرنوشت، خانواده و انتقامی است که از صحرای دوردست آلاسکا آغاز می‌شود. زمانی‌که یک بچه توسط گله‌ای از گرگ‌ها از روستایش ربوده می‌شود، یک شکارچی ماهر برای دنبال کردن و نابود کردن گرگ‌ها فراخوانده می‌شود. این ماموریت، او را به یک تاریکی عمیق و مسیرهایی هولناک می‌کشاند که با پا گذاشتن به آن‌ها با بی‌رحمی طبیعت و شکست خود به عنوان یک انسان رو به رو می‌شود. با پدر اندوهگین بچه که پشت سر او قرار دارد، و چشم انداز بی‌رحمی که پیش رویش قرار دارد، این پرسش به ذهن می‌آید که “واقعا چه کسی شکار شده است؟” نیویورک تایمز رمان را ” یک تجسم غیر عادی و صمیمی از طبیعت غیر قابل پیش بینی” می‌خواند و بوستون گلوب علنا اظهار دارد که “این رمان در رده‌ی یکی از بهترین کتاب‌های دهه‌ی اخیر قرار دارد.”

جرمی سالنی‌یر (Jeremy Saulnier) فیلم Hold the Dark را کارگردانی کرده است و دوست و همکار خلاق او ماکون بلیر (Macon Blair) نیز نویسندگی آن را برعهده داشته است. A24 در کنار همراهان همیشگی‌اش، اوا ماریا دنیلز (Eva Maria Daniels) از VisionChaos Productions و همچنین راسل آکرمن (Russel Ackerman) و جان شونفلدر (John Schoenfelder) از Addictive Pictures، نیز تهیه کنندگان این فیلم خواهند بود.

از لیست بازیگران این فیلم نتفلیکس می‌توان به نام‌هایی همچون جفری رایت، الکساندر اسکارشگورد (Alexander Skarsgård) در نقش ورنان اسلون، بکام کرافورد (Beckham Crawford) به عنوان بیلی و جیمز بج دیل (James Badge Dale) اشاره کرد. Hold the Dark در تاریخ ۲۸ سپتامبر از طریق یک سرویس پخش شناخته شده، توزیع خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.