فیل آبراهام کارگردان قسمت‌های ابتدایی فصل دوم Jack Ryan شد

15 August 2018 - 20:48

بنا بر گزارشی از Deadline، آمازون تایید کرده است فیل آبراهام (Phil Abraham)، نامزد جایزه‌ی امی و کارگردان Mad Men, GLOW, Orange Is The New Black برای کارگردانی دو قسمت اول از فصل دوم سریال Tom Clancy’s Jack Ryan قرارداد بسته است. آبراهام همچنین تهیه‌ کننده‌ی اجرایی فصل دوم نیز است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

Tom Clancy’s Jack Ryan از تلویزیون پارامونت و تلویزیون اسکای دنس، سریالی با محوریت قهرمان داستان یا همان تام کلنسی با بازی جان کرازینسکی (John Krasinski) است. پدیدآورندگان این سریال و همچنین گراهام رولند (Graham Roland) و کارلتون کیوز (Carlton Cuse) که تهیه کنندگان اجرایی آن هستند، نقش شورانر بودن خود را برای فصل دوم نیز ادامه می‌دهند. بعلاوه، کرازینسکی که نقش تهیه کنندگی اجرایی را نیز بر عهده دارد، دوباره به وندل پیرس (Wendell Pierce) می‌پیوندد. کسی که نقش خودش بعنوان جیمز گریر (James Greer) را در هشت قسمت فصل دوم ادامه خواهد داد.

در فصل اول سریال Tom Clancy’s Jack Ryan، رایان یا همان کرازینسکی، یک تحلیلگر پیشگام در CIA است که برای اولین بار در یک پروژه‌ی خطرناک پا می‌گذارد. این سریال، شخصیت اصلی خود را دنبال می‌کند که در تعقیب یک گروه تروریستی است که تهدیدات آنها منجر به یک نابودی در سطح جهانی می‌گردد. در این سریال درام هشت قسمته، وندل پیرس در نقش جیمز گریر و ابی کرنیش (Abbie Cornish) بازیگر Three Billboards Outside Ebbing, Missouri (سه بیلبور خارج است ابینگ، میزوری) در نقش کثی مولر (Cathy Mueller) نیز هنرنمایی خواهند کرد.

در فصل دوم، جک رایان با نیروهای قدرتمند و خطرناک رژیمی غیر دموکرات در آمریکا‌ی جنوبی مواجه می‌شود. تولید فصل دوم این سریال در همین تابستان و در اروپا، آمریکای جنوبی و ایالات متحده‌ی آمریکا آغاز می‌شود. بازیگران فصل دوم شامل: مایکل کلی (Michael Kelly) بعنوان افسر CIA مایک نِومبر (Mike November)، نومی راپیس (Noomi Rapace) بعنوان مامور BND (سازمان اطلاعات مخفی آلمان) هری باومن (Harry Bauman) و جان هوگناکر (John Hoogenakker) در نقش پلیس مخفی CIA می‌شوند.

این سریال توسط تلویزیون پارامونت، تلویزیون اسکای دنس، Platinum Dunes و Genre Arts تهیه‌ می‌گردد. بعلاوه لیندسی اسپرینگر (Lindsey Springer)، میس نوفیلد (Mace Neufeld)، واینس کالاندرا (Vince Calandra)، اندرو برنستین (Andrew Bernstein) و اسکای دنس از الیسون (Ellison)، دانا گولدبرگ (Dana Goldberg) و مرسی راس (Marcy Ross) نیز بعنوان تهیه کنندگان اجرایی فصل دوم به همراه آلیسون سیگر (Allyson Seeger) که دستیار تهیه کننده‌ی اجرایی است، همکاری دارند.

فصل اول Tom Clancy’s Jack Ryan در ۳۱ اوت (نهم شهریور ماه) به صورت جهانی منتشر می‌گردد و فصل دوم نیز قرار است در سال ۲۰۱۹ پخش شود.

منبع: Cimingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.