باربارا کرمپتون در فصل جدید Channel Zero: The Dream Door حضور خواهد داشت

15 August 2018 - 21:00

به گفته‌ی Bloody Disgusting باربارا کرمپتون (Barbara Crampton)، که بیشتر بخاطر نقش‌هایش در فیلم‌هایی مثل Chopping Mall و Re-Animator (احیاگر) شناخته می‌شود، به لیست بازیگران آخرین فصل از مجموعه ترسناک Channel Zero: The Dream Door اضافه شده است. کرمپتون نقش ونسا موس (Vanessa Moss)، زنی که رابطه‌ی خاصی با تام هاجسون (Tom Hodgson) با بازی برندون اسکات (Brandon Scott) دارد را در این فیلم ایفا می‌کند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

کرمپتون در کنار اسکات، ماریا استن (Maria Sten)، استیون رابرتسون (Steven Robertson) و استیون وبر (Steven Weber) به فصل جدید سریال می‌پیوندد. ایوان کتز (Evan Katz) کارگردان فیلم Small Crimes، کارگردان این قسمت خواهد بود. نیک انتوسکا (Nick Antosca) نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی، نویسنده، و نمایش دهنده‌ی این فصل، دوباره به این مجموعه باز خواهد گشت.

آخرین بخش Channel Zero بر اساس داستان کوتاه Hidden Door “درِ مخفی” نوشته شارلوت بای‌واتر (Charlotte Bywater) روایت می‌شود. The Dream Door داستان جیلیان تازه عروس (Stem) و تام (Scott) را دنبال می‌کند که هرکدام با رازهای خود وارد این ازدواج و زندگی مشترک شده‌اند. پس از اینکه یک درِ عجیب و غریب در زیرزمین خانه‌شان پیدا می‌شود، رازهایی که از یکدیگر مخفی کرده‌اند به تهدیدی جدی برای ازدواج و زندگی‌شان تبدیل می‌شود.

اولین قسمت جدید این مجموعه در سال جاری از شبکه SYFY روی آنتن خواهد رفت. فصل‌های قبلی این سریال که سال‌های پیش پخش شده‌اند، عبارتند از: Channel Zero: Candle Cove، Channel Zero: No-End House و Chanel Zero: Butcher’s Block.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.