جسی پلمونز به فیلم Antlers با کارگردانی اسکات کوپر پیوست

17 August 2018 - 00:00

به گزارش ورایتی، جسی پلمونز «Jesse Plemons» که فیلم Fargo «فارگو» را در کارنامه‌ی خود دارد به جمع بازیگران فیلم Antlers «شاخ» می‌پیوندد که در ژانر وحشت ماوراء طبیعی قرار دارد. این فیلم براساس داستان کوتاهی به اسم A Quiet Boy «پسر آرام» از نیک انستاکا «Nick Antosca» بوده و فیلم‌نامه‌ی آن نوشته‌ی نیک انستاکا «Nick Antosca» و هنری چیسان «Henry Chaisson» است. اسکات کوپر «Scott Cooper» این فیلم را کارگردانی می‌کند و گیلرمو دل تورو «Guillermo del Toro» تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد. با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم، سومین همکاری سینمایی پلمونز با کوپر پس از فیلم درام Black Mass «توده سیاه» و فیلم جنگی Hostiles «دشمن» محسوب می‌شود. نقش بازیگران فیلم Antlers «شاخ» تا به امروز مشخص نشده است. کری راسل «Keri Russell» در نقش یک معلم بازی می‌کند که علاقه‌مند به دانش‌آموزی غیراجتماعی و بی‌نظیر است. فقط دختر خیلی دیر متوجه می‌شود که آن پسر راز مرگباری را مخفی کرده است که کلید بقای شهرشان به حساب می‌آید.

فیلم Antlers اولین اثری است که دل تورو و فاکس سرچ‌لایت «Fox Searchlight» در تولید آن همکاری دارند. در اوایل سال جاری گزارش شد که دل تورو قصد تولید فیلم‌های علمی-تخیلی، فانتزی و ترسناک  را دارد که فاکس سرچ لایت کار بازاریابی و توزیع آن را انجام می دهد. به دنبال موفقیت فیلم The Shape Of Water «شکل آب» و برنده شدن در اسکار، تصور اینکه هر اثری مرتبط با دل تورو در آینده نزدیک دچار شکست شود سخت شده است و یک همکاری با ستاره‌ی پرتقاضایی مانند راسل می‌تواند ضامن یک موفقیت باشد.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.