جوئل کینامن به جمع بازیگران سریال جدید اپل اضافه شد

16 August 2018 - 09:00

به گزارش خبرگزاری «ددلاین» (Deadline)، «جوئل کینامن» (Joel Kinnaman) که با سریال‌های Altered Carbon «کربن تغییر یافته» و The Killing «کشتار» شناخته می‌شود، به پروژه جدید و فضایی کمپانی «اپل» (Apple)، که «رونالد دی. مور» (Ronald D. Moore) آن را خواهد ساخت، اضافه شده و علاوه بر این، حضور بازیگران دیگری از جمله «مایکل دورمن» (Michael Dorman) و «سارا جونز» (Sarah Jones) هم تایید شده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این سریال که هنوز عنوانی برای آن در نظر گرفته نشده، بر روی این موضوع تمرکز دارد که چه اتفاقی می‌افتاد اگر رقابت فضایی میان «سازمان فضایی فدرال روسیه» از «اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی» و «ناسا» از «ایالات متحده آمریکا» که در دهه ۶۰ میلادی اتفاق افتاد، پایان نمی‌یافت و همچنان ادامه می‌داشت. در این رقابت، «یوری گاگارین» از روسیه به عنوان اولین انسان به خارج از جو زمین فرستاده شد و «نیل آرمسترانگ» از آمریکا هم به عنوان اولین انسانی که بر روی کره ماه قدم گذاشت، شناخته شد.

این سه بازیگر قرار است نقش‌های اصلی سریال را ایفا کنند. کینامن را در نقش «ادوارد بالدوین» خواهیم دید که یکی از بهترین فضانوردان ناسا است؛ دورمن و جونز هم نقش‌های «گوردو استیونز» و «تریسی استیونز»، یکی از زوج‌های برتر ناسا، را به نمایش خواهند گذاشت.

رونالد دی. مور این سریال را به همراه «مت والپرت» (Matt Wolpert) و «بن ندیوی» (Ben Nedivi)، که سریال Fargo «فارگو» را در کارنامه دارند، خلق کرده است. ژانر فضایی و درام یکی از اساسی‌ترین سبک ساخته‌های مور بوده که از دیگر کارهایش می‌توان به Star Trek: The Next Generation «پیشتازان فضا: نسل بعدی»، Star Trek: Voyager «پیشتازان فضا: وویجر»، Caprica «کاپریکا»، Carnivàle «کارنیوال» و Outlander «غریبه» اشاره کرد.

جوئل کینامن اخیرا در سریال علمی-تخیلی کربن تغییر یافته خوش درخشیده و همچنین در فیلم کمیک‌بوکی Suicide Squad «جوخه انتحار» هم حضور داشته است. از پروژه‌های پیش‌روی این بازیگر می‌توان به سریال Hanna «هانا» از کمپانی «آمازون» (Amazon) اشاره کرد، که اقتباسی از نسخه‌ی سینمایی آن به کارگردانی «رایت» (Joe Wright) بوده و کینامن قرار است در نقش «اریک» ظاهر شود.

هنوز مشخص نشده که سریال جدید اپل در چه تاریخی منتشر می‌شود و مخاطبان کی و چگونه می‌توانند آن را تماشا کنند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.