اولین تصویر از ادی ردمین و فلیسیتی جونز در The Aeronauts

16 August 2018 - 10:00

بعد از گذشت تقریبا یک سال از توسعه‌ی پروژه‌ی The Aeronauts «هوانوردان»، کمپانی «آمازون استودیوز» (Amazon Studios) آغاز فیلم‌‌برداری این اثر را اعلام و در پی آن تصویری با حضور «ادی ردمین» (Eddie Redmayne) و «فلیسیتی جونز» (Felicity Jones) منتشر کرده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

ردمین و جونز، که پیش از این در فیلم The Theory of Everything «نظریه همه‌چیز» همکاری کرده بودند و به ترتیب برنده و نامزد اسکار شدند، قرار است نقش‌های اصلی فیلم، یعنی دانشمند «جیمز گلیشر» (James Glaisher)، و خلبان بالون «آملیا رن» (Amelia Wren)، را ایفا کنند. این دو شخصیت در سال ۱۸۶۲ میلادی، راهی ماجراجویی‌ بی‌نظیری برای کشف رازهای بهشت شدند. آن‌ها در این سفر، به بالاترین نقطه‌ای که یک بالون تا به حال قرار داشته، پرواز کردند. گلیشر و رن اکتشافات و نتایج فوق‌العاده‌ای به دست آوردند، اما زمانی که به مرتفع‌ترین نقطه‌ی اتمسفر رسیدند، برای زنده ماندن و نجات جان‌شان مجبور به مبارزه‌ای حماسی با طبیعت شدند. در ادامه می‌توانید اولین عکس منتشرشده از فیلم هوانوردان را ببینید:

هوانوردان توسط «تام هارپر» (Tom Harper) تهیه و کارگردانی خواهد شد که سریال War & Peace «جنگ و صلح» را در کارنامه دارد. در کنار هارپر، «تاد لیبرمن» (Todd Lieberman) و «دیوید هوبرمن» (David Hoberman) هم به عنوان تهیه‌کننده این فیلم حضور دارند. وظیفه‌ی نوشتن فیلم‌نامه برعهده‌ی «جک تورن» (Jack Thorne)، نویسنده‌ی فیلم Wonder «اعجوبه» بوده و بازیگرانی از جمله «تام کورتنی» (Tom Courtenay)، «ان رید» (Anne Reid)، «ربکا فرانت» (Rebecca Front)، «وینسنت پرز» (Vincent Perez)، «تیم مک‌اینرنی» (Tim McInnerny)، «فیبی فاکس» (Phoebe Fox) و «هیمش پاتل» (Himesh Patel) هم در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم‌برداری این اثر تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت و با توجه به اینکه هنوز هیچ تاریخ اکرانی برای آن در نظر گرفته نشده، اما احتمال می‌رود در سال ۲۰۱۹ به روی پرده‌ی سینما در سراسر جهان نقش ببندد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.