سازندگان سریال Westworld از تغییری اساسی در فصل سوم آن خبر می‌دهند

16 August 2018 - 12:58

هواداران سریال Westworld «دنیای غرب» به نوعی عاشق داستان این سریالِ نامزد جایزه‌ی امی هستند. با توجه به اینکه فصل دوم این سریال دو ماه پیش به پایان رسید، هواداران به شدت به دنبال فصل سوم آن هستند تا ببینند چه اتفاقاتی در این فصل رخ خواهد داد. جاناتان نولان (Jonathan Nolan) و لیزا توی (Lisa Joy) که تهیه کنندگان اجرایی این سریال هستند با خبرگزاری هالیوود ریپورتر (Hollywood Reporter) به مذاکره نشسته‌اند تا به برخی نکات فصل سوم این سریال اشاره کنند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

هنگامی که در مورد چشم‌انداز فصل سوم پرسیده شد، نولان گفت:

من فکر می‌کنم این یک تغییر اساسی است. نکته‌ی مهم در مورد این شخصیت‌ها این است که آن‌ها انسان نیستند. شما نمی‌توانید از شخصیت‌های انسانی انتظار داشته باشید که از داستانی که ما می‌گوییم جان سالم به در ببرند. میزبانان نسخه‌ی دیگری از مرگ را تجربه می‌کنند. من به وضوح فکر می‌کنم با وجود دولورس (Dolores)، ما در این فصل یک دید وسیع‌تر و مجموع هدف‌های بزرگتری را خواهیم داشت. آن‌ها وجود دارند و این یک سطح شگفت‌انگیز از داستان برای ارائه کردن است.

جوی اضافه کرد:

این کاملا شبیه یک خلبانی دوباره است.

نولان نتیجه گرفت:

درسته؛ و می‌توان گفت به همان اندازه که وحشتناک است هیجان انگیز هم هست. من واقعا از اینکه این گروه بی‌نظیر را داریم و روی این سریال کار می‌کنیم، هیجان زده هستم.

Westworld ،اودیسه‌ای تاریک در مورد طلوع یک هوش مصنوعی و تولد یک شکل جدیدی از زندگی بر روی زمین و برنده‌ی جایزه‌ی امی، توسط جاناتان نولان و لیزا جوی ساخته شد. این دو نفر به همراه جی جی آبرامز (J.J. Abrams)، ریچارد جی لویس (Richard J. Lewis)، روبرتو پاتینو (Roberto Patino)، آثنا ویکهام (Athena Wickham) و بن استفنسون (Ben Stephenson) تهیه کنندگان اجرایی این سریال نیز هستند. Westworld توسط Kilter Films و Bad Robot Productions با همکاری بخش تلویزیونی شرکت برادران وارنر تهیه شده است. این سریال بر اساس فیلمی نوشته‌ی مایکل کریچتون (Michael Crichton) ساخته شده است. تاریخ دقیقی برای پخش فصل سوم اعلام نشده است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • SAEEDTNT says:

    سریال جالبیه فصل که تموم میشه تازه کامل میفهمی کی به کیه میای از اول نگاه میکنی فصل رو