کارگردان مولان اولین تصویر از روز اول فیلم‌برداری را منتشر کرد

16 August 2018 - 14:00

چند روز پیش استودیو والت دیزنی پیکچرز اعلام کرد که تولید فیلم مولان دیزنی آغاز شده که اقتباس لایو‌اکشن فیلم انیمیشنی محبوب سال ۱۹۹۸ است. حالا با شروع تولید، نیکی کارو (Niki Caro) کارگردان این فیلم، تصویری از روز اول فیلم‌برداری این فیلم را در اینستاگرام خود منتشر کرده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

صحنه‌ای که در بالا می‌بینید و کپشن کارو، صحنه‌ای از فیلم جدید را نشان می‌دهد که مشابه صحنه‌ای از فیلم انیمیشنی است که شخصیت اصلی آن آهنگ Reflection را می‌خواند.

مولان ماجراجویی حماسی زن جوان شجاعی است که خود را به شکل مرد در می‌آورد تا با متجاوزین شمالی که به چین حمله می‌کنند، بجنگد. او که دختر بزرگ جنگجوی پر افتخاری است، مصمم و سریع است. وقتی امپراطور اعلام می‌کند از هر خانواده یک مرد باید در ارتش امپراطوری خدمت کند، او بجای پدرش، هوا جون، وارد ارتش شده و یکی از بزرگترین جنگجوهای چین می‌شود.

مولان را نیکی کارو (Niki Caro) کارگردانی می‌کند و ریک جافا (Rick Jaffa) و آماندا سیلور (Amanda Silver) و الیزابت مارتین (Elizabeth Martin) و لورن هاینک (Lauren Hynek) فیلم‌نامه کار را براساس شعر روایی The Ballad Of Mulan نوشته‌اند. جیسون تی. رید (Jason T. Reed)، کریس بندر (Chris Bender) و جیک وینر (Jake Weiner) به همراه بری ام اُسبورن (Barrie M. Osborne)، بیل کونگ (Bill Kong) و تیم کادینگتون (Tim Coddington) این فیلم را تولید می‌کنند.

فیلم انیمیشنی دیزنی که سال ۱۹۹۸ اکران شد بازیگرانی همچون مینگ-نا ون (Ming-Na Wen)، میگول فرر (Miguel Ferrer) و ادی مورفی (Eddie Murphy) را در اختیار داشت و نامزده اسکار شد و دو جایزه گلدن گلوب دریافت کرد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.