رمی های به بازیگران مرد عنکبوتی: دور از خانه پیوست

16 August 2018 - 14:30

سایت خبری The Wrap گزارش کرده که ستاره فیلم Crazy Rich Asians (آسیایی‌های ثروتمندِ دیوانه)، رمی های (Remi Hii) به جمع بازیگران دنباله مارول، Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) پیوسته است. این نقش هنوز پنهان نگه داشته شده است. با اینحال، تام هالند ویدئو جدیدی از پشت صحنه فیلم در ونیز در اینستاگرام منتشر کرد. این کلیپ کوتاه، بدل هالند را نشان می‌دهد که موج بزرگی او را می‌برد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کوین فایگی، مدیر استودیو مارول، قبلا گفته بود در دنباله ۲۰۱۹ این فیلم، پیتر پارکر از نیویورک خارج می‌شود تا به اروپا گردی در لندن برود که دنیای بعد از جنگ بی‌نهایت و سری چهارم انتقام‌جویان را منعکس می‌کند.

هالند قبلا گفته بود سومین سری در دست ساخت است‌. این دنباله پیتر پارکر با بازی تام هالند را نشان می‌دهد که شاگرد سال آخر دبیرستان در مدرسه علوم و تکنولوژی Midtown بعد از وقایع جنگ بی‌نهایت و دنباله آن است.

تاکنون رسما اعلام شده این بازیگران در مرد عنکبوتی: دور از خانه ایفای نقش می‌کنند: تام هالند در نقش مرد عنکبوتی، زندیا و ماریسا تومی در نقش MJ و خاله می‌. جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) در حال مذاکره برای بازی در نقش میستریو است در حالی که مایکل کیتون (Michael Keaton) نقش آدرین تومز/ The Vulture را بازی می‌کند. بازیگران جدید این فیلم عبارتند از: جی بی اسموو (J.B. Smoove) و نومان آکار (Numan Acar) در نقش دیمیتری. همچنین گزارش شده ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) و کوبی اسمولدرز (Cobie Smulders) در نقش نیک فری و ماریا فیل به تام هالند پیوسته‌اند.

فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) را جان واتس (Jon Watts) کارگردانی می‌کند و کریس مک‌کنا (Chris McKenna) و اریک سامرز (Erik Sommers) می‌نویسند که همگی در این سری حضور خواهند داشت. این فیلم پنجم ژوئیه ۲۰۱۹ اکران می‌شود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.