دیوید هاربر از فانتزی‌اش برای فصل سوم Stranger Things می‌گوید

16 August 2018 - 15:00

افسر هاپر فرضیاتی درباره فصل سوم Stranger Things (چیزهای عجیب) دارد. دیوید هاربر (David Harbour) به هالیوود ریپورتر گفت چه چیزی باید از هارپر در فصل مورد انتظار این سریال انتظار داشت در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

کاش می‌توانستم این فصل را شخصیت‌پردازی کنم اما لقمه خیلی بزرگی است. بعنوان مثال، فصل گذشته تاریک بود؟ قطعا المان‌هایی در سریال بودند که ترسناک بودند اما بنظرم خیلی هم جالب و خنده دار بود. با حال می‌شود اگر استیو پدر می‌شد و بچه‌هایش گوست‌باستر باشند. و براساس داستان من، جالب می‌شود اگر هابر، الون را به فرزندی قبول کند. او در جامعه و دنیای هاکینز مشروع می‌شود. و هابر پدر می‌شود و دختر نوجوانش را بزرگ می‌کند. بنظرم اینها همه باعث بامزه شدن داستان می‌شوند.

فصل سوم Stranger Things بازیگرانی همچون وینونا رایدر (Winona Ryder) در نقش جویس بایرز، دیوید هاربر (David Harbour) در نقش جیم هاپر، فین ولفهارد (Finn Wolfhard) در نقش مایک ویلر، نوا اسکنپ (Noah Schnapp) در نقش ویل بایرز، میلی بابی بروان (Millie Bobby Brown) در نقش الون، کالب مک‌لولین (Caleb McLaughlin) در نقش لوکاس سینکلر، گیتن ماتارازو (Gaten Matadazzo) در نقش داستین هندرسون، کارا بونو در نقش کارن ویلر، ناتالی دایر در نقش نانسی ویلر، چارلی هیتون در نقش جاناتان بایرز، جو کری در نقش استیو هرینگتون، دکر مانتگومری در نقش بیلی، سیدی سینک در نقش مکس، مایا ترمن-هایک در نقش رابین، جیک بازی در نقش بروس، فرنسیسکا ریل در نقش هیتر و کری الویس در نقش کلین را در اختیار دارد.

برادران دافر این سریال را ساخته‌اند و به همراه شان لوی (Shawn Levy)، دن کوهن (Dan Cohen) و ایان پترسون (Iain Patterson) تهیه‌کنندگان اجرایی و کارگردانان سریال هستند. این سریال محصول شبکه نتفلیکس است.

اگرچه تاریخ پخش سریال مشخص نگردیده، فصل سوم، درام علمی‌تخیلی نوستالژیکی است که تا تابستان ۲۰۱۹ روی آنتن نتفلیکس نمی‌رود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.