لورنس فیشبرن نقش مقابل ایان مک‌شان را در جان ویک ۳ بازی می‌کند

16 August 2018 - 15:30

اکانت رسمی فرنچایز جان ویک در توییتر، تصویر جدیدی از فیلم رو به آماده John Wick 3: Parabellum با بازی دو چهره آشنا یعنی لورنس فیشبرن (Laurence Fishburne) و ایان مک‌شاین (Ian McShane) را برای اولین بار با کپشن “دوستان قدیمی، دشمنان جدید” منتشر ساخته است. شما خوانندگان عزیز سینماگیمفا می‌توانید این تصویر را در انتهای خبر مشاهده کنید.

با اینکه این اطلاعات جدید خیلی مهم نیستند، بجز تصویر اسب سواری جان ویک، اما دیدن این دو شخصیت کنار هم در هتل کانتینتال جالب است.

جان ویک به دو دلیل در حال فرار است. یکی اینکه جایزه ۱۴ میلیون دلاری برای سر او گذاشته شده و دوم اینکه قانون مهمی را نقض کرده که این قانون کشتن یک نفر در هتل کانتینتال است. قربانی یکی از اعضای High Table بوده که این جایزه را برای سر او گذاشته بود. جان باید تاکنون کشته می‌شد اما مدیر هتل در کنار لغو عضویت او و محروم کردنش از تمامی سرویس‌ها به جان یک ساعت وقت داد تا فرار کند. جان از این سرویس‌ها برای زنده ماندن استفاده کرده و با خیلی‌ها می‌جنگد و خیلی‌‌ها را می‌کشد تا از نیویورک خارج شود.

هیل بری (Halle Berry)، آنجلیکا هاستون (Angelica Huaton)، اسیا کیت دیلان (Asia Kate Dillon)، مارک داکاسکاس (Mark Dacascos) و جیسون منتزوکس (Jason Mantzoukas) به همراه یایان رویان (Yayan Ruhian)، سسپ عاریف رحمان (Cecep Arif Rahman) و تایگر هو چن (Tiger Hu Chen) بازیگران این فیلم هستند. ایان مک‌شاین، کامن (Common)، لورنس فیشبرن، لنس ردیک (Lance Reddick) و روبی رز (Ruby Rose) به ایفای مجدد نقش‌هایشان می‌پردازند و هیروکی سانادا (Hiroyuki Sanada) تبهکار اصلی فیلم است.

یکبار دیگر چاد استالسکی (Chad Stahelski) کارگردان و درک کولستاد (Derek Kolstad) نویسنده این دنباله هستند که در تاریخ ۱۷ مه ۲۰۱۹ (مطابق با ۲۷ اردیبهشت ۹۸) اکران می‌گردد.

دنیای جان ویک به گسترش و توسعه خود ادامه داده و سریال تلوزیونی آن به نام The Continental از شبکه STARZ به تهیه کنندگی کریس کالینز (Chris Collins) پخش می‌شود و اسپین‌آف آن به نام Ballerina درباره کودکی است که وارد دنیای جان ویک می‌شود.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.