وس اندرسون و ساخت فیلمی موزیکال در فرانسه

16 August 2018 - 18:15

مطابق با گزارش Charente Libre، منبع فرانسوی، اثر بعدی وس اندرسون (Wes Anderson)، فیلمساز تحسین‌شده ، فیلمی موزیکال در دوران پس از جنگ جهانی دوم در فرانسه خواهد بود. فیلمبرداری این اثر در منطقه‌ی Angouleme در جنوب فرانسه انجام خواهد شد. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

منطقه‌ی Angouleme که این فیلمِ فعلا بدون نام در آن ساخته می‌شود، در خلال جنگ جهانی دوم به شدت بمباران شد. ایستگاه قطار بزرگ این شهر به کلی نابود و در سال‌های بعد از نو ساخته شد. فیلم موفق وس اندرسون، The Grand Budapest Hotel «هتل بزرگ بوداپست» محصول سال ۲۰۱۴ در اروپای تحت سیطره‌ی فاشیسم در سال‌های نزدیک به جنگ جهانی دوم می‌گذشت.

اگرچه جزئیات پیرنگ این فیلم نامعلوم است اما این ایده که اندرسون فیلمی موزیکال در فرانسه بسازد خیلی غیرمنتظره نیست. او پیش از این فیلم کوتاه Hotel Cavalier را در سال ۲۰۰۷ در فرانسه با حضور ناتالی پورتمن (Natalie Portman) ساخت. او همچنین در سال ۲۰۰۸ مجموعه‌ای از تبلیغات تلویزیونی را برای شرکت Softbank با حضور برد پیت (Brad Pitt) کارگردانی کرد که ادای دینی به ژاک تاتی (Jacques Tati) فیلمساز فرانسوی بود. این مسئله را نیز همه می‌دانند که دو فیلم موزیکال ژاک تاتی The Umbrellas of Cherbourg و The Young Girls of Rochefort تأثیر به‌سزایی بر حال‌وهوا و سبک بصری فیلم‌های اندرسون داشته و این‌که اندرسون سال‌ها در پاریس زندگی کرده است.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.