تاریخ انتشار سریال Wild District از شبکه نت‌فلیکس اعلام شد

16 August 2018 - 23:30

نت‌فلیکس روز گذشته تاریخ انتشار سریال Wild District را اعلام کرد. فصل اول این سریال با بازی پابلو رابا (Pablo Raba) و در ۱۰ اپیزود در اکتبر ۲۰۱۹ (مهرماه ۱۳۹۸) منتشر خواهد شد. با سینماگیمفا همراه باشید.

دیگر بازیگران این سریال عبارتند از: کریستینا اومانیا (Cristina Umaña)، کامیلا سودی (Camila Sodi)، کارولینا آسویدو (Carolina Acevedo)، آلینا لوزانو (Alina Lozano) و خوآن فرناندو سانچز (Juan Fernando Sánchez). سازنده، تهیه‌کننده اجرایی و نویسنده سریال کریستین کانتی (Cristian Conti) خواهد بود.. دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی آندرس کالدرون (Andrés Calderón)، خاویر فوئنتس-لئون (Javier Fuentes-León)، خاویر گولن (Javier Gullón) و پابلو رابا هستند. اپیزودهای فصل اول را کارلوس مورنو (Carlos Moreno) و خاویر فوئنتس-لئون کارگردانی می‌کنند.

Wild District داستان جنگنده‌ای مهلک به نام جیهون جیور (Jhon Jeiver) با بازی پابلو رابا است که پس از امضای توافقنامه صلح کلمبیا از جنگل فرار می‌کند. او به بوگاتا می‌رسد و از گذشته‌اش فرار می‌کند و سعی دارد بار دیگر به جامعه بازگردد و با خانواده گمشده‌اش ارتباط بگیرد. اما جیهون به زودی خود را در شبکه پیچیده‌ای از جرم و فساد می‌یابد و در کشمکش است تا راه‌و‌رسم زندگی در جنگل واقعی را بفهمد! از خانواده‌اش در برابر گذشته‌اش محافظت کند و در این مسیر با معضلی اخلاقی روبه‌رو می‌شود که باید انتخاب کند در کدام سمت قانون می‌خواهد بایستد.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.