لیست بازیگران سریال Killing Eve به روز شد!

16 August 2018 - 20:49

BBA America سه بازیگر جدید برای فصل دوم سریالشان یعنی Killing Eve «کشتن ایو» معرفی کرده است. نینا سوسانیا (Nina Sosanya) بازیگر Good Omens و ادوارد بلومل (Edward Bluemel) بازیگر A Discovery of Witches به همراه ساندرا اوه (Sandra Oh) برنده‌ی گولدن گلوب و نامزد جایزه‌ی امی، جودی کومر (Jodie Comer) بازیگر Doctor Foster، فیونا شاو (Fiona Shaw) بازیگر Harry Potter and the Deathly Hallows و جولیان بارات (Julian Barratt) بازیگر Mindhorn در این سریال بازی خواهند کرد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

سریال Killing Eve از BBCA، بر اساس رمانی از لوک جنینگز (Luke Jennings) ساخته شده است که در محوریت آن دو زن قرار دارند. ایو یک کارگزار امنیتی باهوش است. ویلانل (Villanelle) یک قاتل با استعداد است که به تجملات علاقه دارد. Killing Eve بر روی فعالیت‌های جاسوسی و هوشمند این دو زن تمرکز دارد که به نوعی موش و گربه بازی را به تصویر می‌کشد.

در فصل اول سریال Killing Eve، ساندرا اوه برای ایفای نقش اصلی آن یعنی ایو، نامزد جایزه‌ی امی شد و همچنین فوعب والر بریج (Phoebe Waller-Bridge) نیز برای نوشتن داستان این درام، نامزد این جایزه شد. انجمن منتقدین سریال‌های تلویزیونی نیز بعد از اینکه فصل اول آن به روی آنتن رفت به آن لقب بهترین نمایش تلویزیونی را دادند.

دیمن توماس (Damon Thomas) برای کارگردانی فصل دوم این سریال بازگشته است و تهیه کنندگی اجرایی آن با لیزا برالمن (Lisa Brühlmann) و فرانسسکا گریگورینی (Francesca Gregorini) است.

Killing Eve توسط Sid Gentle Films و Elinor Day تهیه می‌گردد و دیگر تهیه کنندگان اجرایی آن سالی وودوارد جنتل (Sally Woodward Gentle)، لی موریس (Lee Morris)، فوعب والر بریج، جینا مینگاچی (Gina Mingacci)، امرلند فنل (Emerald Fennell) با دستیاری ساندرا اوه هستند. فیلم برداری فصل دوم این سریال اکنون در اروپا در حال انجام است.

منبع: Cpomingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.