آنتونی مکی به جمع ستارگان فیلم The Woman in the Window خواهد پیوست

16 August 2018 - 21:00

به نقل از Variety، آنتونی مکی (Anthony Mackie)، ستاره‌ی بعدی‌ای خواهد بود که به فیلم اقتباس شده‌ی جو رایت (Joe Wright) از پرفروش ترین رمان ای جی فین (A.J.Finn)، می‌پیوندد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

ستاره فیلم Avengers (انتقام جویان) به لیست A بازیگران این فیلم خواهد پیوست. در این لیست نام هایی همچون: ایمی ادامز (Amy Adams)، با پنج نامزدی اسکار، و جولیان مور (Julianne Moore)، برنده جایزه اسکار برای فیلم Still Alice (هنوز آلیس) و گری اولدمن (Gary Oldman)؛ که یک همکاری دوباره با کارگردان فیلم Darkest Hour (تاریک‌ترین لحظات) خواهد داشت، به چشم می‌خورد.

تریسی لتس (Tracy Letts) فیلنامه‌ای اقتباسی براساس رتبه اول پرفروش ترین‌های نیویورک تایمز خواهد نوشت.

فیلم The Woman in the Window داستان دکتر آن فاکس(Ann Fox) ( با بازی Amy Adams) را بازگو می‌کند، یک زن منزوی در نیویورک که روزهایش را در تنهایی می‌گذراند و به تماشای فیلم‌های کلاسیک و البته همسایه‌هایش می‌نشیند. زمانی‌ که خانواده‌ی Rusells به خانه‌ای در مقابل خانه‌ی Fox نقل مکان می‌کنند، آن یک خانواده‌ی ایده‌آل را می‌بیند و شروع به جاسوسی در زندگی‌شان می‌کند، تا شاید شاهد یک رویداد تکان دهنده باشد که زندگی‌اش را تغییر دهد.

گزارش‌های گذشته اذعان دارند که داستان این فیلم، یک تجدید میثاق از اثر کلاسیک هیچکاک، Rear Window (پنجره عقبی) است.

تهیه کنندگی این فیلم را Scott Rudin (تهیه کننده‌ی فیلمهای Lady Bird و No Country for Old Men 《جایی برای پیرمردها نیست》) و Eli Bush ( تهیه کننده‌ی Lady Bird و Annihilation 《نابودی》) برعهده خواهند داشت. The Woman in the Window در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ روی پرده خواهد رفت.

هم اکنون نیز می‌توانید مکی را در فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ ابدیت) ببینید، این فیلم با کیفیت بلوری و دیجیتال منتشر شده است.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.