Mike Moh بروس لی فیلم Once Upon a Time in Hollywood خواهد بود

16 August 2018 - 21:30

به گزارش The Wrap، کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) با انتخاب بازیگر حرفه‌ای هنرهای رزمی، مایک موه (Mike Moh) به‌عنوان بروس لی برای فیلم جنایی جدیدش، Once Upon a Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود)، همچنان به تکمیل تیم بازیگری خود می‌پردازد.

موه، که بخاطر همکاری‌‌‌اش در فیلم اقتباسی لایو اکشن Street Fighter (مبارز خیابانی) و ایفای نقش Triton در مینی سریال Inhumans شناخته می‌شود، طرفدار بزرگ ستاره‌ی فیلم Enter the Dragon (اژدها وارد می‌شود) است، به‌طوری که حتی چندین ویدیو در ستایش آن ساخته است. علاقه تارانتینو به این بازیگر را می‌توان در تعدادی از فیلم‌های او دید؛ از جمله در فیلم Kill Bill (بیل را بکش) که موه در آن نقش خود را عالی ایفا کرده است.

تارانتینو قبلا به این موضوع که بروس لی در فیلم خواهد بود اشاره کرده بود، ولی با وجود اینکه موه یک ماه پیش برای بازی در فیلم قرارداد امضا کرده بود، هیچ‌ کس از این‌ که او چه نقشی را ایفا خواهد کرد مطلع نبود، تا اینکه عوامل داخلی فیلم این خبر را منتشر کردند که او نقش یک اسطوره هنرهای رزمی را بازی خواهد کرد.

از دیگر بازیگران معروف این پروژه عظیم می‌توان از: برت رینولدز (Burt Reynolds)، تیموتی اولیفانت (Timothy Olyphant)، مایکل مدسون (Micheal Madson)، تیم راث (Tim Roth)، دمیان لوئیس (Damian Lewis)، لوک پری (Luke Perry)، امیل هرش (Emile Hirsch)، داکوتا فانینگ (Dukota Fanning)، کلیفتون کالینز (Clifton Collins)، کیث جفرسون (Keith Jefferson)، نیکولاس همند (Nicholas Hummond)، جیمز مارسدن (James Marsden)، جولیا بوچرز (Julia Butters) و اسکوت مک نیری (Scoot McNairy) نام برد.

ماجرا در لس آنجلس و در تابستان سال ۱۹۶۹ آغاز می‌شود، 《روزی روزگاری در هالیوود》 روی یک بازیگر تلویزیونی، ریک دالتون (با بازی Leonardo DiCaprio) تمرکز دارد، که پس از تجربه‌ی یک سریال وسترن موفق، اکنون به دنبال راهی برای ورود به دنیای فیلم و سینما است. دوست و دستیار او کلیف بوث (با بازی Brad Pitt) نیز به دنبال همین هدف است. اما در ادامه، قتل وحشتناک شارون تیت (همسایه‌ی ریک در فیلم، که Margot Robbie نقش آن را برعهده دارد) و چهار تن از دوست‌هایش به دست پیروان آیین چارلز منسون (Charles Manson)، تبدیل به موضوع اصلی داستان می‌شود. گفته می‌شود این فیلم شبیه فیلم Pulp Fiction (داستان عامه پسند) خواهد بود، که ماجرای گروهی از شخصیت‌ها را در تابستان، روایت می‌کند.

این اولین فیلم تارانتیو خواهد بود که بر اساس رویدادهای واقعی است، البته از لحاظ فنی داستان Inglorious Bastards (حرامزاده‌های لعنتی) نیز در جنگ جهانی دوم آغاز شد و با شخصیت‌های کلیدی‌ای همچون: آدولف هیتلر و وینستون چرچیل نیز همراه بود، اما به لحاظ روند تاریخی، از واقعیت پیروی نمی‌کرد.

هم اکنون، تهیه و تولید Once Upon a Time in Hollywood توسط Sony Pictures و در لس آنجلس در حال پیگیری است. قرار است این فیلم در تاریخ ۹ اوت سال ۲۰۱۹ منتشر شود.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.