ملانی لوران و پیمان معادی به بازیگران فیلم Six Underground پیوستند

16 August 2018 - 22:00

طبق خبر منتشر شده از سوی ددلاین، ملانی لوران (Mélanie Lauren) بازیگر فرانسوی و پیمان معادی، کارگردان و فیلم‌نامه نویس، رسما قراردادی برای پیوستن به بازیگران فیلم اکشن جدید و بزرگ مایکل بی (Michael Bay) به نام Six Underground امضا کردند. برای خواندن جزئیات بیشتر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم Six Underground براساس ایده اصلی نویسندگان و تهیه‌کنندگان اجرایی، رت ریس (Rhett Reese) و پل ورنیک (Paul Wernick) است که بخاطر نوشتن فیلم‌نامه فیلم‌های ددپول و ددپول ۲ شناخته شدند.

این اولین همکاری Skydance Media و نتفلیکس بعد از ساخت سریال‌هایی همچون Grace And Frankie و Altered Carbon است. این اولین پروژه نتفلیکس برای مایکل بی و رایان رینولدز نیز است.

بازیگران این فیلم عبارتند از: رایان رینولدز، دیو فرانکو (Dave Franco)، منوئل گارسیا-رالفو (Manuel Garcia-Rulfo)، آدریا آریونا (Adria Arjona) و کوری هاوکینز (Corey Hawkins)، بن هاردی (Ben Hardy) و لیور راز (Lior Raz). جزییات مربوط به داستان هنوز پنهان نگه داشته شده است.

دیوید الیسون (David Ellison)، دانا گلدبرگ (Dana Goldberg) و دان گرنگر (Don Granger) این فیلم را همراه با بی برای اسکای‌دنس تولید می‌کنند. اسکای‌دنس رابطه طولانی با نتفلیکس در بخش تلویزیونی داشته و آنها سریال‌ تحسین شده و نامزد جایزه امی، Grace and Frankie را ساختند و اوایل امسال، سریال علمی‌تخیلی Altered Carbon را روی آنتن بردند.

تولید فیلم Six Underground امسال تابستان آغاز گردیده تا سال ۲۰۱۹ از شبکه نتفلیکس پخش شود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.