تصویر جدیدی از کریس پاین در فیلم Outlaw King منتشر شد

16 August 2018 - 22:30

نتفلیکس تصویر جدیدی از کریس پاین (Chris Pine) بازیگر فیلم زن شگفت‌انگیز در نقش پادشاه اسکاتلندی قرون وسطا، رابرت بروس، در درام تاریخی جدید نتفلیکس، Outlaw King (پادشاه یاغی)، را منتشر کرده است. این فیلم همکاری مجدد پاین با کارگردان Hell or High Water، دیوید مک‌کنزی (David Mckenzie) است و وقایع جنگ اول برای استقلال اسکاتلند در سال‌های ۱۲۹۸-۱۳۰۶ را نشان می‌دهد. شما خوانندگان عزیز سینماگیمفا می‌توانید این تصویر را در انتهای خبر‌ مشاهده کنید.

داستان واقعی اما گفته نشده‌ی رابرت بروس که از یک نجیب‌زاده شکست خورده به قهرمان برجسته‌ای در زمان اشغال اسکاتلند قرون وسطا توسط ادوارد اول انگلیس تبدیل شد، است. برخلاف پیامدهای فراوان این جنگ، رابرت بر تخت پادشاهی اسکاتلند نشست و گروهی از مردان تحریک شده را برای جنگ علیه سپاه پادشاه دیکتاتور و پسر فراری‌اش، شاهزاده والز، متحد کرد.

آرون تیلور-جانسون (Aaron Taylor-Johnson)، فلورنس پو (Florence Pugh) و استفان دیلان (Stephen Dillane) در نقش شاه ادوارد اول بازیگران فیلم هستند. این فیلم را دیوید مک‌کنزی و گیلیان بری (Gillian Berrie) به همراه ریچارد برون (Richard Brown) و استیو گالین (Steve Golin) تولید می‌کنند.

فیلم Outlaw King نهم نوامبر (۱۸ آبان) از نتفلیکس پخش می‌شود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.