الیزابت بنکس تهیه‌کننده و بازیگر فیلم Queen for a Day است

16 August 2018 - 23:00

ددلاین گزارش داده که الیزابت بنکس (Elizabeth Banks) بازیگر نامزد جایزه امی، تهیه‌کننده و ستاره فیلم Queen for a Day کمپانی پارامونت پلیرز است که براساس داستان When Prince Made a Chambermaid His Queen for a Day نوشته کریس لی (Chris Lee) در Daily Beast است. فلورا گریسون (Flora Greeson) اولین رونوشت جاش استولبرگ (Josh Stolberg) را بازنویسی می‌کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم براساس داستان واقعی در سال ۱۹۸۶ است؛ وقتی که برادران وارنر مسابقه‌ای برای ارتقای Under the Cherry Moon، دنباله Prince Purple Rain برگزار کرد. برادران وارنر مسابقه Win A Date With Prince (ملاقات با پرنس برنده شو) را برگزار کرد که تماس گیرنده هزارم برنده ملاقات با یک ستاره راک شد. جدا از این ملاقات، استودیو فیلم Prince را در شهر برنده اکران می‌کند و بعد کنسرت Prince and The Revolution در آنجا برگزار می‌شود.

برنده این مسابقه لیزا باربر، دختر جوانی از شریدان بود که هتل‌ها را تمیز می‌کرد و طرفدار Motley Crue بود. این فیلم شاید از داستان ملاقات سیندرلا الهام گرفته باشد اما درباره این است که چطور این رویداد زندگی دو زن بسیار متفاوت را تغییر داد؛ مدیر اجرایی PR منهتن که باعث موفقیت این رویداد و برنده خجالتی و عجیب Wyoming شد، شهرش در یک شب فراموش نشدنی میزبان Prince شد.

گفته شده هیچکس برای بازی در نقش Prince در نظر گرفته نشده اما حضورش در طول فیلم متناوب است. فیلم Queen for a Day، به تلاشی می‌پردازد که این شخصیت راک وارد شهر کوچکی می‌کند و قرار ملاقات او باعث هرج و مرجی می‌شود که در مقاله Daily Beast آمده است.

بنکس این فیلم را همراه با مکس هندلمن (Max Handleman) می‌سازد. جاش استولبرگ و دیوید کلانز به همراه اسکات نوستادتر، مایکل وبر و الیسون اسمال، تهیه‌کنندگان اجرایی کار هستند.

بنکس به زودی در کمدی اکشن The Happytime Murders به همراه ملیسا مک‌کارتی (Melisa McCarthy)، مایا رادولف (Maya Rudolph) و جوئل مک‌هیل (Joel McHale) که ۲۴ اوت (۲ شهریور) اکران می‌گردد، دیده می‌شود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.