ساخت فصل دوم Vida با حضور بازیگران جدیدی آغاز شد

17 August 2018 - 09:00

بعد از گذشت دو ماه از تمدید سریال Vida «ویدا» برای فصل دوم، شبکه «استارز» (Starz) اعلام کرده که ساخت این فصل ۱۰ قسمتی در لس‌آنجلس آغاز شده و همچنین دو بازیگر جدید هم به جمع بازیگران اضافه شده‌اند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

«رائول کاستیلو» (Raul Castillo) و «آدریان گونزالز» (Adrian Gonzalez) که به ترتیب با آثاری از جمله سریال‌های Looking «گشتن» و Superstore «سوپرمارکت» شناخته می‌شوند، به فصل دوم ویدا پیوسته‌اند. کاستیلو در نقش «باکو»، که دستیار جدید کافی‌شاپ ویدا است، دیده خواهد شد؛ گونزالز هم قرار است نقش «رودی»، یکی از اعضای شورای شهر که با شخصیت «لین» در باشگاه آشنا می‌شود، را بازی کند.

این سریال درام توسط «تانیا ساراچو» (Tanya Saracho) و براساس داستان کوتاه «Pour Vida» به قلم «ریچارد ویلگاس جونیور» (Richard Villegas Jr) ساخته شده است. انتقادهای مثبت زیادی نسبت به سبک سریال و فضای آن شده و آن را به یکی از بهترین آثار شبکه استارز تبدیل کرده؛ علاوه بر این مخاطبان سریال روز به روز در حال افزایش هستند و تمدید آن برای فصل دوم را کاملا توجیه می‌کنند. داستان سریال ویدا درباره دو خواهر مکزیکی-آمریکایی به نام‌های «اما هرناندز» (با بازی میشل پرادا) و «لین هرناندز» (با بازی ملیسا باررا) بوده که تفاوت‌ها و فاصله‌های زیادی بین‌شان است. شرایط زندگی، آن‌ها را مجبور می‌سازد تا دوباره به محله‌ی قبلی خود برگردند و با گذشته‌‌شان مواجه شوند و همچنین حقیقت‌هایی درباره‌ی هویت مادر خود پیدا کنند. همان‌طور که داستان فصل اول جلو می‌رود، حقیقت درباره‌ی مادرشان و اثرات آن بر زندگی و رفتار آن‌ها، این دو خواهر را راهی سفری میان گذشته و درون‌ خود می‌کند.

«کریس آلبرکت» (Chris Albrecht)، مدیر عامل شبکه استارز، درباره این سریال و ساخت فصل دوم آن گفته:

«ویدا، همان‌طور که انتظارش را داشتیم، به قول خود یعنی جذب مخاطبان جوان و لاتین برای شبکه استارز عمل کرده و ما خوشحالیم که تمدید آن برای فصل دوم را اعلام کنیم. با این قسمت‌های جدید فصل بعدی، تانیا ساراچو و تیمش این فرصت را دارند تا مخاطبان را بیشتر غرق در زندگی خواهران هرناندز کنند و ما مشتاقیم تا بخش بعدی از زندگی آن‌ها را به نمایش بگذاریم.»

ساراچو علاوه بر این قرار است اولین تجربه‌ی خود در کارگردانی را با فصل دوم ویدا و در کنار «رابین شوارتز» (Robin Schwartz)، «پیتر ساراف» (Peter Saraf)، «مارک تورتل‌توب» (Marc Turtletaub) و «استفانی لنگ‌هاف» (Stephanie Langhoff) کسب کند.

هنوز تاریخ پخش فصل جدید این سریال مشخص نشده است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.