جوجو چان و مارک داکاسیوس به سریال رزمی جدید نتفلیکس ملحق شدند

17 August 2018 - 10:00

به گزارش خبرگزاری «ددلاین» (Deadline)، «جوجو چان» (JuJu Chan) که در فیلم Crouching Tiger, Hidden Dragon: Sword of Destiny «ببر خیزان، اژدهای پنهان: شمشیر سرنوشت» حضور داشته؛ و «مارک داکاسیوس» (Mark Dacascos) که Nomad «خانه‌به‌دوش» را در کارنامه دارد؛ به سریال رزمی جدید نتفلیکس با نام Wu Assassins «وو اساسینز» پیوسته‌اند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جوجو چان، که گاهی او را «بروس لیِ مونث» می‌دانند، در نقش «زان» ظاهر خواهد شد که یک ستوان و نخبه در هنرهای رزمی است. مارک داکاسیوس هم که به زودی به عنوان شخصیت شرورِ قسمت سوم مجموعه فیلم‌های John Wick «جان ویک» دیده می‌شود، قرار است نقش یک راهب قدرت‌مند را، که هر نیروی شیطانی سر راهش قرار بگیرد از بین می‌برد، ایفا کند.

وو اساسینز یک سریال اکشن و جنایی است که بر روی هنرهای رزمی و نیروهای ماروایی تمرکز دارد و داستانش در محله‌ی چینی‌ها، واقع در شهر سان‌فرانسیسکو روایت می‌شود. از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به «ایکو اویس» (Iko Uwais) در نقش اصلی با نام «کای جین»؛ «بایرون من» (Byron Mann) در نقش «عمو سیکس»؛ «کاترین وینیک» (Katheryn Winnick) در نقش یک پلیس مخفی به نام «کریستین گاوین»؛ «تامی فلاناگان» (Tommy Flanagan) در نقش خلاف‌کاری بزرگ با نام «الک مک‌کالو»؛ «لوئیس تن» (Lewis Tan) در نقش رهبری باهوش به نام «لو ژین»؛ و «تزی ما» (Tzi Ma) در نقش «آقای یانگ»، استادِ کای جین، اشاره کرد. ایکو اویس همچنین وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی سریال را هم برعهده دارد.

فصل اول وو اساسینز که ۱۰ قسمت خواهد داشت، توسط «جان ریث» (John Wirth)، که بر روی آثاری چون Terminator: The Sarah Connor Chronicles «نابودگر: ماجراهای سارا کانر» و Falling Skies «آسمان‌های در حال سقوط» کار کرده، نوشته می‌شود و «استیون فانگ» (Stephen Fung) در نقش کارگردان آن حضور دارد. جان ریث علاوه بر این، تهیه‌کننده‌ی اجرایی بوده و استیون فانگ هم تنها دو قسمت ابتدایی را کارگردانی می‌کند و بقیه‌ی قسمت‌ها را کارگردانانی که به زودی از سوی استودیو معرفی می‌شوند، خواهند ساخت. همچنین «چاد اوکس» (Chad Oakes)، «مایک فریسلو» (Mike Frislev) و «تونی کرانتز» (Tony Krantz) هم دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی هستند و وظیفه‌ی تهیه و ساخت این اثر برعهده کمپانی «نومدیک پیکچرز اینترتینمنت» (Nomadic Pictures Entertainment) است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.