تاریخ اکران فیلم Hard Powder با حضور لیام نیسون اعلام شد

17 August 2018 - 12:30

تاریخ اکران فیلم جدید و هیجان‌انگیز Hard Powder «پودر سخت»، با حضور «لیام نیسون» (Liam Neeson)، بازیگر آثاری از جمله فیلم Schindler’s List «فهرست شیندلر» و مجموعه فیلم‌های Taken «ربوده‌شده»، که براساس فیلمی نروژی به نام In Order of Disappearance «به ترتیب خروج از صحنه» ساخته شده، اعلام شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم پودر سخت، که از دیگر بازیگران حاضر در آن می‌توان «امی رسوم» (Emmy Rossum) و «لورا درن» (Laura Dern) را نام برد، بر روی فردی به نام «نلز کاکسمن» (با بازی لیام نیسون) تمرکز خواهد کرد. نیلز یک برف‌روب بوده که اخیرا به خاطر قابل‌عبور نگه‌ داشتن جاده‌ها، بهترین شهروند سال نام گرفته است. زندگی آرام نیلز و همسرش (با بازی لورا درن) زمانی که پسرشان توسط یک کارتل مواد مخدر محلی کشته می‌شود، از کنترل خارج شده و دیگر به حالت قبلی برنمی‌گردد. او که سعی دارد قانون را با دست خودش اجرا کند، با امکانات کمی که یک برف‌روب دارد، به دنبال کسانی که در این حادثه دست داشتند می‌رود و ناخواسته باعث شکل گرفتن جنگی میان باندهای خلاف‌کار می‌شود. این جنگ می‌تواند کل شهر را فراگرفته و آن را به پایان خود برساند، مگر اینکه نیلز از این کار جلوگیری کرده و زودتر به جنگ پایان دهد.

تهیه و ساخت فیلم پودر سخت برعهده‌ی «مایکل شمبرگ» (Michael Shamberg) از کمپانی «استودیوکانال» (StudioCanal) است که دیگر فیلم اکشن لیام نیسون با نام Non-Stop «بدون توقف» را در کارنامه دارد. این فیلم توسط «فرانک بالدوین» (Frank Baldwin)، که بر روی سریال پیش‌روی The Warriors «سلحشوران» کار کرده، نوشته خواهد شد و «هنز پتر مولاند» (Hans Petter Moland)، که نسخه‌ی اصلی این فیلم را ساخته، نسخه‌ی اقتباسی آن را هم کارگردانی خواهد کرد.

پودر سخت قرار است در ۸ فوریه ۲۰۱۹ (۱۹ بهمن ۹۷) توسط کمپانی «سامیت اینترتینمنت» (Summit Entertainment) به روی پرده‌ی سینماهای سراسر دنیا برود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.