توضیحات کالین فرث در خصوص حضور غیرمنتظره‌اش در Kingsman 2

4 September 2016 - 09:00

اگر شما هنوز موفق به دیدن فیلم Kingsman: The Secret Service «کینگزمن: سرویس مخفی» نشده‌اید، بهتر است این خبر را نخوانید چون اسپویلرهای زیادی در انتظارتان خواهد بود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

با کشته‌شدن شخصیت هری هارت با بازی کالین فرث (Colin Firth) در فیلم Kingsman: The Secret Service توسط شخصیت ولنتاین با بازی ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson)، به نظر می‌رسید که حضور فرث در دنباله این فیلم کمی دور ار ذهن باشد. ولی می‌دانیم که او در این فیلم حضور دارد. در ما آپریل امسال، این موضوع مشخص شد که ماموری به نام گالاهد (Galahad) در فیلم Kingsman: The Golden Circle «کینگزمن: حلقه طلایی» حضور خواهد داشت. این موضوع وقتی مشخص شد که یکی از عوامل فیلم، عکسی با نوشته «در گزارشات پیرامون کشته شدن من، مبالغه شده‌است» را در فضای مجازی منتشر کرد. نمی‌دانیم که کلا موضوع از چه قرار است ولی فرث امروز قول اتفاقاتی عجیب را به طرفداران این فیلم داد.

با حضور کالین فرث در فیلم Bridget Jones’s Baby «بچه بریجت جونز»، خبرنگار Cinemablend گفتگویی تلفنی با او پیرامون این فیلم داشت ولی در آخر جهت سوالاتش را به سمت فیلم Kingsman 2 تغییر داد. خبر حضور او در Kingsman: The Secret Service باعث غافلگیری همه شد. او در پاسخ به سوالی پیرامون فضای حاکم بر صحنه فیلمبرداری و نحوه ورودش به فیلم گفت:

در اول این را بگویم که تمام تلاشم را خواهم کرد تا از سوال شما به صورت خلاقانه منحرف شوم. بر کسی پوشیده نیست که من نیز در این فیلم حضور خواهم داشت ولی به نظرم حیف است که بخواهم به طور دقیق در مورد جزئیات آن صحبت کنم. ولی این موضوع را می‌توانم به شما بگویم که، بله، من در صحنه فیلم‌برداری فیلم حضور داشتم، فضایی فوق العاده در صحنه حکم‌فرما بود و به نظرم هیچ چیز در مورد این فیلم قابل حدس زدن نخواهد بود. فکر می‌کنم خلاقیت متیو واوگن (Matthew Vaughn) و علاقه شدیدش به غافلگیر کردن مخاطب، این فیلم را خیلی خیلی متفاوت می‌کند. The Golden Circle در مورد کش دادن اتفاقات فیلم اول نخواهد بود. این فیلم کامل، مطلق و مستقل خواهد بود. خوش‌بین هستم که فیلم خارق‌العاده خواهد بود.

برای کسانی که فراموش کرده‌اند، شخصیت کالین فرث، هری هارت، در ماجرای اتفاقات کلیسا در فیلم، که منجر به کشته شدن بسیاری شد، خیلی سریع از فیلم Kingsman: The Secret Service حذف شد. در آن صحنه معروف، هارت با شخصیت اصلی منفی فیلم روبرو می‌شود که (شخصیت منفی) اختیارش را از دست می‌دهد و در حالی که شاگرد هارت، اگزی با بازی ترون ایگرتوان (Taron Egerton) در مانیتور کامپیوتر شاهد این صحنه است، به سر او شلیک می‌کند. آن‌طور که معلوم بود او قطعا کشته شد، عملا گلوله از داخل سر او عبور کرد، ولی انتشار این عکس توسط ایگرتون در فضای مجازی، باعث شد که به صحت آن صحنه شک کنیم:

Untitled

به نظر شما متیو واوگن و دستیار نویسنده جین گلدمن (Jane Goldman) چگونه کالین فرث را برای حضور در فیلم Kingsman: The Golden Circle زنده می‌کنند؟ نظرات خود را با در میان بگذارید. فیلم Kingsman: The Golden Circle در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۱۷ (۲۶ خرداد ۱۳۹۶) راهی پرده نقره‌ای سینماها خواهد شد.

منبع: Cinemablend

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.