فصل سوم Anne with an E نیز ساخته خواهد شد

17 August 2018 - 23:17

شبکه‌ی نتفلیکس و CBC اعلام کرده‌اند که به طور رسمی سریال درام خود به نام Anne with an E را برای سومین فصل نیز ادامه خواهند داد. Deadline گزارش کرده است که تولید فصل سوم این سریال همین زمستان آغاز خواهد شد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

سالی کتو (Sally Catto) مدیر کل برنامه‌ ریزی CBC گفت:

ما از اینکه می‌توانیم فصل سوم سریال Anne with an E را معرفی کنیم بسیار خوشحال و هیجان‌زده هستیم. فصل اول Anne with an E بسیار مورد توجه هواداران قرار گرفت. شکی در این نیست که کانادایی‌ها بازهم عاشق فصل جدید سریال خواهند شد.

مویرا والی بکت (Moira Walley-Beckett) که شورانر این سریال است گفت:

ما چه چیزی از فصل سوم انتظار داریم؟ هواداران منتظر لحنی مدرن‌تر برای این فصل هستند. آنِ (Anne) دوست داشتنی و ۱۶ ساله‌ی ما، با قلبی آکنده از احساس عشق و ماجراهای جسورانه و اکتشافاتی دراماتیک به این سریال برخواهد گشت. من امیدوارم بتوانیم هواداران را راضی نگه داریم.

این سریال از رمان Anne of Green Gables نوشته‌ی لوسی ماد مونت‌گومری (Lucy Maud Montgomery) الهام گرفته است و داستان آن، دختری جوان را دنبال می‌کند که از جنگیدن برای چیزی که به آن اعتقاد قلبی دارد نمی‌هراسد. فصل سوم این سریال مسائل جدیدی را پیش می‌کشد و شخصیت‌های تازه‌ای را به داستان وارد می‌کند و این در حالی است که سریال بیشتر در مورد موضوعاتی مثل هویت، تعصب، فمینیسم، قلدری، برابری جنسیتی و توانمند شدن از طریق خشم است.

فصل سوم Anne with an E نیز توسط مویرا والی بکت ساخته خواهد شد و در آن امی‌بث مک نولتی (Amybeth McNulty) در نقش آن شرلی-کاثبرت (Anne Shirley-Cuthbert) ، جرالدین جیمز (Geraldine James) در نقش ماریلا کاثبرث (Marilla Cuthbert)، آر اچ تامسون (R.H. Thomson) در نقش متیو کثبرث (Matthew Cuthbert)، کورین کسلو (Corrine Koslo) در نقش راشل لیند (Rachel Lynde)، دالیلا بلا (Dalila Bela) در نقش دیانا بری (Diana Barry)، ایمریک جت مونتاز (Aymeric Jett Montaz) در نقش جری بینارد (Jerry Baynard)، لوکاس زومن (Lucas Zumann)در نقش گیلبرت بلایث (Gilbert Blythe) و کایلا متیوس (Kyla Matthews) در نقش روبی گیلیس (Ruby Gillis) بازی خواهند کرد.

سریال Anne with an E از شبکه‌های نتفلیکس و CBC توسط Northwood Entertainment تهیه خواهد شد. میراندا دی پنسیر (Miranda de Pencier)، مویرا والی بکت، دبرا هی‌وارد (Debra Hayward)، الیسون اوون (Alison Owen) و کن جیروتی (Ken Girotti) نیز تهیه کنندگان اجرایی آن هستند. جان کالورت (John Calvert) تهیه کننده‌ی این سریال است. شایان ذکر است که فصل اول و دوم این سریال هم اکنون از شبکه‌ی نتفلیکس در دسترس هستند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.