مشارکت STXfilms و Lantern Entertainment برای توزیع فیلم The Upside

17 August 2018 - 22:00

کمپانی STXfilms شراکت خود را با Lantern Entertainment برای گرفتن حق توزیع بین المللی فیلم The Upside آغاز کرده است. The Upside، یک کمدی صمیمی به کارگردانی نیل برگر (Neil Burger)، راجع به مجرم سابقی است که با قید وثیقه آزاد شده است (با بازی کوین هارت «Kevin Hart») و در ادامه یک رابطه‌ی دوستی غیر معمول و عجیب را با یک میلیاردر فلج (با بازی برایان کرنستون «Bryan Cranston») آغاز می‌کند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

آدام فاگلسون (Adam Fogelson)، رئیس STXfilms می گوید:

The Upside یک فیلم به شدت خنده‌ دار و از لحاظ عاطفی تاثیر گذار است. هنگامی‌که فیلم با حضور شخصیت‌هایی به‌یاد‌ماندنی و پرشور و تحرک و خنده‌دار همراه می‌شود، شما را یاد فیلم هایی همچون: Trading Places (اماکن تجاری) و Scent of a Woman (بوی خوش زن) می‌اندازد.

او ادامه می‌دهد:

Neil یک کمدی بی‌نظیر پدید آورده است و ما دیگر نمی‌توانیم برای کار کردن با کوین هارت، نیکول کیدمن (Nicole Kidman)، و برایان کرنستون صبر کنیم. ما بخاطر اضافه کردن The Upside به SXTfilm هیجان زده‌ایم و به‌دنبال کار کردن با تیم Lantern Entertainment هستیم.

اندی میچل (Andy Mitchell) از Lantern نیز اظهار می‌کند:

کمپانی STX یک همراه و شریک ایده‌آل برای توزیع فیلم دلگرم کننده‌‌ای است که درخواست‌‌های جهانی و اکران‌هایی با کلاس جهانی خواهد داشت. ما از این شراکت بسیار خشنودیم و به‌دنبال ارتقای ارتباطات تولیدی با تمام تیم STX هستیم.

فیلم که بر اساس یک داستان واقعی است، به روند دوستی غیرمنتظره‌ی بین Phillip Lacasse (با بازی Cranston)، یک میلیاردر که پس از یک سانحه‌ی hang-glider، فلج شده است و Dell (با بازی Hart) یک جانی محکوم، که اخیرا از زندان آزاد شده و به‌دنبال یک شغل جدید برای شروعی دوباره است، می‌پردازد. Phillip و Dell که هر کدام دنیاهای متفاوتی دارند، رابطه‌ای عجیب و دور از انتظار را شکل می‌دهند، که در آن تفاوت‌هایشان را باهم به اشتراک می‌گذارند و از آن‌ها راهی برای متصل شدن به هم می‌سازند، و به حکمت و خردی با ارزش در این روند دست می‌یابند، که به هرکدام از آن‌ها، یک حس اشتیاق مجدد برای ادامه زندگی‌شان می‌بخشد

نیکول کیدمن در کنار ستاره‌هایی مانند جولیانا مارگولیس (Julianna Margulies) و آیا نوامی کینگ (Aja Noami King) بازی خواهد کرد. جیسون بلومنتال (Jason Blumenthal)، تاد بلک (Todd Black)، هاروی وینشتاین (Harvey Weinstein) تهیه کنندگی این پروژه را که در ماه مارس گذشته و در شهر فیلادلفیا فیلمبرداری‌ شد، برعهده دارند.

نویسنده‌ی داستان این فیلم، جان هارتمر (Jon Hartmere) است، نویسنده فیلم فرانسوی The Intouchables (دست نیافتنی ها) که پس از انتشار خود دنیا را تکان داد و با فروش جهانی‌ بالای ۴۰۰ میلیون دلار به رده دوم پروفروش ترین فیلم‌های غیر انگلیسی زبان در تمام دوران‌ها دست یافت.

فیلم The Upside توسط Escape Artists تهیه و تولید می‌شود و تاد بلک، جیسون بلومنتال و استیو تیش (Steve Tisch) نیز کار تهیه کنندگی آن را آغاز کرده‌اند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.